Zarządzanie. Jak być liderem w erze rewolucji 4.0

Przyszłość należy do menedżerów o wysokiej inteligencji emocjonalnej i szerokich kompetencjach społecznych, którzy, wspierając pracowników w integracji życia rodzinnego i zawodowego, przygotują ich też do transformacji cyfrowej.

Aktualizacja: 03.03.2019 21:35 Publikacja: 03.03.2019 21:00

Zarządzanie. Jak być liderem w erze rewolucji 4.0

Foto: 123RF

– Świat potrzebuje teraz mądrych, odważnych i spójnych liderów, którzy poradzą sobie z czekającymi nas teraz wyzwaniami w gospodarce i na rynku pracy gdzie nawet 50 proc. czynności wykonywanych teraz przez człowieka, może zostać zautomatyzowanych – podkreślała Zofia Dzik, prezes Fundacji Humanites, podczas zorganizowanej przez nią VI Konferencji Humanites dla Liderów Biznesu. „Rzeczpospolita" była patronem medialnym spotkania, którego tytuł „Lider w rewolucji 4.0. Przywództwo oraz człowiek i technologia" stał się punktem wyjścia do dyskusji o wyzwaniach biznesowych i społecznych związanych z transformacją cyfrową, o szansach i zagrożeniach rewolucji 4.0, a także o łączeniu ról zawodowych i społecznych.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Praca
Polscy seniorzy są chętni do dłuższej pracy. Jak im to ułatwić?
Praca
Polacy będą pracować krócej? Wkrótce ruszy pilotaż
Praca
Amerykanie wertują oferty pracy w Wielkiej Brytanii
Praca
Cyfrowe przyspieszenie w obsłudze pracowników z zagranicy
Praca
Jak przetrwać zwolnienie: rady dla zwalnianych i zwalniających
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem