Aktualizacja: 15.05.2020 06:02 Publikacja: 14.05.2020 19:35
Michael O'Leary
Foto: World Travel & Tourism Council [CC BY-SA 2.0 (https://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0)], via Flickr
O’Leary zamierza tę pomoc zaskarżyć do Komisji Europejskiej, tak samo zresztą jak i wsparcie rządu francuskiego dla Air France, i szwedzkie pieniądze dla SAS, które Bruksela już zatwierdziła. Szef irlandzkiej linii uważa również, że skoro Włosi postanowili po raz kolejny ratować Alitalię, to ponieważ Ryanair jest największym przewoźnikiem w tym kraju (34-35 proc. rynku), należą mu się przynajmniej 4 mld euro wsparcia. — Ale nie chcę tych pieniędzy – mówi.
Zarządzająca infrastrukturą spółka PKP Polskie Linie Kolejowe (PLK) mocno zwiększy wydatki. Na 2025 r. zaplanowa...
Już dwa Boeingi przeznaczone dla chińskich linii Xiamen Airlines zamiast na lotnisku w Xiamen wylądowały w Seatt...
Przy każdej kolejnej rundzie rozmów amerykańsko-rosyjskich wraca temat powrotu bezpośrednich połączeń USA-Rosja....
Przywrócone przez Donalda Trumpa wyższe stawki celne na stal i aluminium zwiększą koszty produkcji samolotów i s...
Stany Zjednoczone wprowadzają nowe opłaty portowe dla chińskich statków, tłumacząc to chęcią ożywienia amerykańs...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas