Aktualizacja: 06.01.2021 15:15 Publikacja: 06.01.2021 13:00
Foto: Adobe Stock
Mężczyzna powołał się na przepisy rozporządzenia z dnia 21 grudnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, w którym jest napisane, że osoby poniżej 60. roku nie mogą być w tych godzinach obsługiwane. Konsument podkreślał, że nie on jest adresatem zakazu ponieważ nie był obsługiwany, a jedynie rozglądał się po sklepie.
Biuro rzecznika przyznało, że dosłowne czytanie przepisu pozwoliłoby na interpretację jaką przyjął dzwoniący. Do § 12. rządowego rozporządzenia z dnia 21 grudnia 2020 r., które wprowadziło ograniczenie dla konsumentów wydano jednak dodatkowo uzasadnienie.
Zarząd Polskiego Towarzystwa Ginekologów i Położników wystosował list do minister zdrowia, w którym apeluje o po...
Komisja Nadzoru Finansowego zakazała wykonywania na terytorium Polski działalności ubezpieczeniowej przez Insura...
Płaca minimalna za pracę nie będzie jednak równa pensji zasadniczej. Etapowo wyłączane będą natomiast poszczegól...
Szef Centralnej Komisji Egzaminacyjnej prof. Robert Zakrzewski w podcaście „Szkoła na nowo" zapewnia, że w tym r...
Sąd Rejonowy dla Warszawy-Śródmieścia uchylił decyzję prokuratury o umorzeniu śledztwa w sprawie I prezes SN Mał...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas