Aktualizacja: 26.11.2020 13:16 Publikacja: 26.11.2020 13:01
Foto: Bloomberg
Słowenia nie ma własnego przewoźnika od czasu bankructwa Adrii w 2019 roku. Z kolei COVID-19 na jakiś czas praktycznie odciął ten kraj od jakichkolwiek połączeń lotniczych. Na subsydia dla przewoźników wydzielono łącznie 4,7 mln euro, a pierwsza transza ma wartość 1,2 mld euro i jak widać z podziału, nie zostanie wypłacona w całości.
Najwięcej otrzyma niemiecka Lufthansa (371 tys. euro), po niej Air France (176,16 tys. euro), Turkish Airlines (148,53 tys.), Air Serbia (98,13 tys.), Wizz Air Hungary (80,34 tys.), Montenegro Airlines (45,45 tys.), LOT (43,62 tys.) i Swiss, który miał nie kwalifikować się do tej pomocy (22,05 tys. euro). A warunkami było utrzymanie połączeń z Lublaną przynajmniej przez 2 miesiące w okresie pomiędzy 30 marca i 30 września 2020. Maksymalna wysokość tego wsparcia, to 30 euro za każdego pasażera przywiezionego do Słowenii.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas