Aktualizacja: 19.04.2025 06:02 Publikacja: 03.06.2023 15:12
Foto: Bloomberg
Jak poinformował Departament Transportu Stanów Zjednoczonych, British Airways nie wypełniły obowiązku wypłaty odszkodowań w odpowiednim czasie dla pasażerów, których loty zostały odwołane bądź przełożone w trakcie pandemii COVID-19. Chodzi o rejsy z bądź do USA – donosi BBC.
Do Departamentu Transportu miało wpłynąć ponad 1200 skarg na brytyjskiego przewoźnika. Od marca do listopada 2022 roku linie instruowały pasażerów, by w przypadku odwołanych bądź przełożonych istotnie w czasie lotów kontaktowali się telefonicznie z biurem obsługi klienta. Problem w tym, że wielu podróżnych nie było w stanie nawet miesiącami dodzwonić się na wyznaczony numer. Przewoźnik nie uwzględnił w tym czasie żadnego innego sposobu składania prób o uzyskanie odszkodowania, choćby poprzez formularz na stronie.
Powypadkową przeszłość ma w swojej historii już ponad 80 proc. używanych samochodów w Polsce. Obok Greków, Czech...
Z projektowanych wariantów obwodnicy aglomeracji warszawskiej trzy biegną po nowym śladzie. Natomiast założeniem...
Rosjanie chcą kupić boeingi, jak tylko zostanie osiągnięte porozumienie w sprawie zawieszenia broni. Wcześniej z...
Gigant na rynku przewozu osób kupił popularnego nad Wisłą operatora taxi – platformę FreeNow. Dzięki tej akwizyc...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Kolejna amerykańska firma stała się ofiarą wojny handlowej wywołanej przez Donalda Trumpa. Chińczycy nie odbiorą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas