Hakerzy włamali się na twitterowe konto Airbusa. Uderzyli w ważnego klienta

Europejskie konsorcjum znane jest z informacji pisanych językiem dyplomacji. Dotyczy to także jego aktywności w mediach społecznościowych. Hakerzy wykorzystali ten fakt.

Publikacja: 07.04.2023 13:28

Hakerzy włamali się na twitterowe konto Airbusa. Uderzyli w ważnego klienta

Foto: Bloomberg

W ostatni czwartek, 6 kwietnia na amerykańskie konto Airbusa włamali się hakerzy. A język komunikatu bardzo odbiegał od tego, co zazwyczaj można tam przeczytać. Haker zaatakował jednego z największych klientów Airbusa, American Airlines. „@AmericanAir - trzy godziny temu dostaliśmy informację, że nasze zagubione bagaże zostały wysłane na Ronald Reagan Washington National i zostaniemy telefonicznie powiadomieni, kiedy rzeczywiście tam dotrą. Tymczasem są tam już od godziny. O co tutaj chodzi???”

Pozostało 82% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Transport
Jedwabny Szlak w Ameryce Południowej. Chiński megaport w Peru
Transport
Lufthansa dopięła swego, ma mniejszość we włoskim przewoźniku
Transport
Wielki sukces cypryjskiego lotniska. Tajemnica popytu na loty do Larnaki
Transport
LOT ma nowy zarząd. Na stanowisku prezesa bez zmian
Materiał Promocyjny
Ładowanie samochodów w domu pod każdym względem jest korzystne
Transport
Rosyjskie koleje porzucają składy w polu. Sytuacja jest dramatyczna