Aktualizacja: 09.05.2025 17:55 Publikacja: 12.03.2023 14:50
Foto: Bloomberg
Trzeci na świecie producent samolotów, po Airbusie i Boeingu, osiągnął w ubiegłym roku dolny poziom przewidywanych widełek obrotów netto 4,5-5 mld dolarów, a w tym roku spodziewa się poprawy o 27 proc. w granicach 5,2-5,7 mld. Firma z Sao José dos Campos wyszła wreszcie z dołka wywołanego przez pandemię, pozbyła się też skutków fiaska umowę handlowej z Boeingiem.
— Nasza odbudowa finansowa zakończyła się. Po pandemii i po niedoszłej umowie z Boeingiem lata 2021-22 były okresem odbudowy. Od 2023 r. będziemy mieć lata wzrostu — powiedział Reuterowi prezes Francisco Gomes Neto.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas