Koniec lockdownu, koniec odchudzania. Firma mocno traci

Akcje WW International, firmy wcześniej znanej jako Weight Watchers, spadły o 25 proc. po tym, jak firma poinformowała, że ludzie rezygnują z diet po zakończeniu lockdownu.

Publikacja: 12.08.2021 13:35

WW International

WW International

Foto: Bloomberg

ula

Liczba subskrybentów programów odchudzania oferowanych przez spółkę spadła przez rok o 100 tys. do 4,9 mln na koniec czerwca. Prezes Mindy Grossman przekonuje, że to efekt sezonowy, a także skutek zakończenia lockdownu.

Amerykanie mniej martwią się o to, co jedzą, gdy ponownie wychodzą z domów po przymusowej izolacji.

Podobnie jak inne firmy oferujące plany dietetyczne i dietetyczne dania, WW zwiększyła zarobki podczas pandemii, ponieważ konsumenci tkwiący w domu postanowili wrócić do formy. Wiele osób przytyło, gdy przestali dojeżdżać do pracy i coraz częściej sięgali po jedzenie i alkohol, by radzić sobie ze stresem.

Jednak w ciągu ostatnich trzech miesięcy do 30 czerwca liczba abonentów spadła lub utrzymywała się na stałym poziomie na wszystkich kluczowych rynkach, w tym w Ameryce Północnej, Wielkiej Brytanii i reszcie Europy. Sprzedaż produktów markowych spadła o 6,9 procent.

Założona w 1963 roku w Nowym Jorku firma WW International oferuje swoim abonentom program kontroli wagi i indywidualny plan żywieniowy. Zarabia również na markowych towarach i usługach, takich jak czasopisma oraz przekąski i napoje.

Jej ważnymi ambasadorami są aktorka Kate Hudson, komik James Corden i Oprah Winfrey, która w 2015 roku kupiła 10 proc. udziałów w firmie i jest członkiem jej zarządu.

Liczba subskrybentów programów odchudzania oferowanych przez spółkę spadła przez rok o 100 tys. do 4,9 mln na koniec czerwca. Prezes Mindy Grossman przekonuje, że to efekt sezonowy, a także skutek zakończenia lockdownu.

Amerykanie mniej martwią się o to, co jedzą, gdy ponownie wychodzą z domów po przymusowej izolacji.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Przemysł spożywczy
Żabka wycofuje jeden z napojów i ostrzega klientów. Możliwe kawałki szkła
Przemysł spożywczy
Śniadanie drożeje. Masło w górę, jajek mało, następny może być chleb
Przemysł spożywczy
Kimchi ofiarą zmian klimatu
Przemysł spożywczy
GIS ostrzega: Popularne chipsy zanieczyszczone olejem termalnym
Przemysł spożywczy
Producent Krakusków kolaborował z nazistami. „Nie wiedzieliśmy, nie pytaliśmy”