Liczba subskrybentów programów odchudzania oferowanych przez spółkę spadła przez rok o 100 tys. do 4,9 mln na koniec czerwca. Prezes Mindy Grossman przekonuje, że to efekt sezonowy, a także skutek zakończenia lockdownu.
Amerykanie mniej martwią się o to, co jedzą, gdy ponownie wychodzą z domów po przymusowej izolacji.
Podobnie jak inne firmy oferujące plany dietetyczne i dietetyczne dania, WW zwiększyła zarobki podczas pandemii, ponieważ konsumenci tkwiący w domu postanowili wrócić do formy. Wiele osób przytyło, gdy przestali dojeżdżać do pracy i coraz częściej sięgali po jedzenie i alkohol, by radzić sobie ze stresem.
Jednak w ciągu ostatnich trzech miesięcy do 30 czerwca liczba abonentów spadła lub utrzymywała się na stałym poziomie na wszystkich kluczowych rynkach, w tym w Ameryce Północnej, Wielkiej Brytanii i reszcie Europy. Sprzedaż produktów markowych spadła o 6,9 procent.
Założona w 1963 roku w Nowym Jorku firma WW International oferuje swoim abonentom program kontroli wagi i indywidualny plan żywieniowy. Zarabia również na markowych towarach i usługach, takich jak czasopisma oraz przekąski i napoje.