Koniec lockdownu, koniec odchudzania. Firma mocno traci

Akcje WW International, firmy wcześniej znanej jako Weight Watchers, spadły o 25 proc. po tym, jak firma poinformowała, że ludzie rezygnują z diet po zakończeniu lockdownu.

Publikacja: 12.08.2021 13:35

WW International

WW International

Foto: Bloomberg

ula

Liczba subskrybentów programów odchudzania oferowanych przez spółkę spadła przez rok o 100 tys. do 4,9 mln na koniec czerwca. Prezes Mindy Grossman przekonuje, że to efekt sezonowy, a także skutek zakończenia lockdownu.

Amerykanie mniej martwią się o to, co jedzą, gdy ponownie wychodzą z domów po przymusowej izolacji.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Koniak do Chin luzem w kontenerach. Załoga w Cognac strajkuje
Przemysł spożywczy
Rosjanie skopiowali pomysł Donalda Trumpa. Nowa marka wódki na rynku
Przemysł spożywczy
Sposób na drogi nabiał? Nasłać prokuraturę. Takie rzeczy tylko w Rosji
Przemysł spożywczy
Cena masła. Ile może kosztować w święta? „Zbliżamy się do 10 zł”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Przemysł spożywczy
Polacy szukają oszczędności, także w przypadku żywności