19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Aktualizacja: 23.06.2015 12:38 Publikacja: 23.06.2015 12:38
Obecnie Eric Benoist jest dyrektorem marketingu międzynarodowego w firmie Chivas Brothers, która – tak, jak Wyborowa - należy do koncernu alkoholowego Pernod Ricard.
- Chcę wykorzystać szansę, którą jest prężnie rozwijająca się polska gospodarka, dla dalszego rozwoju marek z półki premium. Ważnym elementem naszej działalności w Polsce jest także kontynuacja działań edukujących konsumentów w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu – zapowiada Eric Benoist.
Sieć kawiarni Starbucks zdecydowała się na diametralną zmianę reguł przyjmowania gości w swoich lokalach. Nie będzie już mowy o przesiadywaniu godzinami w kawiarniach i korzystaniu z toalety, bez kupienia czegokolwiek.
Upadek Manufaktury Piwa, Wódki i Wina staje się faktem. Do syndyka zgłosiło się już 400 wierzycieli spółki, reszta ma na to czas do 10 stycznia. Janusz Palikot upadek swojego alkoholowego imperium obserwuje z aresztu.
Branża mięsna podsumowała 2024 r. Nie było lekko. Producenci uginali się pod rosnącymi kosztami pracy, niestabilnością cen i kosztów energii. Mimo zawirowań rynkowych i trudnej sytuacji geopolitycznej polska branża mięsna trzyma się jednak mocno.
Pasztet strasburski z kaczych lub gęsich wątróbek (foie gras) oraz łosoś zdominowały jadłospis podczas ostatnich świąt we Francji. Sprzedaż pasztetu w grudniu zwiększyła się o ponad 30 proc., łososia i pstrąga o ponad 10 proc., sprzedaż szampana i win musujących zmalała z kolei o 6 proc.
Z piwnych potentatów Unii Europejskiej tylko Duńczycy przestali wspomagać wojenną kasę Putina. Niemcy i Czechy dostarczają do kraju agresora najwięcej swojego piwa i najwięcej na tym zarabiają. Gonią je browary z Chin. Polskiego piwa też w Rosji nie brakuje.
Francuski koncern Pernod Ricard poinformowała, że wstrzymał eksport wszystkich swoich międzynarodowych marek do Rosji pod koniec kwietnia, a także planuje zakończyć dystrybucję swojego portfela marek do Rosji.
Pernod Ricard wierzy w siłę rynkową czystej. Dlatego rozszerzy ofertę trunków pod swoją flagową marką. Celem jest wzrost wartości sprzedaży.
W 2014 roku sprzedaż Żytniówki urosła o 63 proc. To najlepszy wynik na globalnym rynku wódki. W rankingu popularności awansowała także Żubrówka.
Firma Wyborowa Pernod Ricard uruchomiła w Zielonej Górze nową platformę logistyczną. W ostatnich trzech latach zainwestowała tam w sumie 40 mln zł.
Kolejna firma wykorzystuje modę na polskie jabłka. Do sklepów wchodzi właśnie Wyborowa na bazie krajowych odmian.
Nawiązujące do złączonych kieliszków litery MW będą symbolizować Muzeum Polskiej Wódki na warszawskiej Pradze. Pierwsi zwiedzający mają się tam pojawić w połowie 2017 r.
Pijemy coraz więcej wina, ale trudno zaliczyć nas do koneserów. Nadal najchętniej kupujemy trunki półsłodkie i półwytrawne.
Philip Ainsworth o 1 września 2014 r. jest dyrektorem marketingu spółki Wyborowa, należącej do grupy Pernod Ricard. Wcześniej był dyrektorem regionalnym Chivas Brothers w Szkocji.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas