Reklama
Rozwiń

PO rusza z kampanią billboardową. Temat: drożyzna

Drożyzna i wysokie ceny będą tematem pierwszej kampanii billboardowej Platformy Obywatelskiej w tym roku - wynika z informacji „Rzeczpospolitej”.

Publikacja: 30.03.2023 20:23

Donald Tusk podczas spotkania z wyborcami w Sosnowcu.

Donald Tusk podczas spotkania z wyborcami w Sosnowcu.

Foto: Michal Kolanko

Kampanię outdoorową na szeroką skalę zapowiadał już kilkanaście dni temu przewodniczący Platformy Obywatelskiej Donald Tusk. Jak wynika z naszych informacji, zapowiadana akcja rusza już w najbliższy weekend. I będzie jednocześnie swoistym przygotowaniem politycznym Platformy do świąt wielkanocnych. Będzie to też pierwsza tego typu akcja PO w prekampanii wyborczej. 

Nasi rozmówcy z Platformy podkreślają, że święta wielkanocne będą stały pod znakiem inflacji i wysokich cen, i o tym też będą przede wszystkim rozmawiać Polacy przy swoich wielkanocnych śniadaniach. Dlatego to drożyzna jest tematem tej kampanii outdoorowej. PO kontynuuje też akcję „Tu jest przyszłość” – w przyszłym tygodniu, jeszcze przed Wielkanocą, zapowiadane są spotkania w województwie kujawsko-pomorskim. Odbędzie się też - jak przy poprzednich edycjach tej akcji - również wyjazdowe posiedzenie klubu KO. 

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Polityka
Nitras chce namawiać Polaków, by pilnowali wyborów
Polityka
Najnowszy sondaż poparcia partii politycznych. Duże tąpnięcie PiS
Polityka
Ryszard Petru pracuje w sklepie. Mówi o "presji czasowej"
Polityka
Bodnar: Orbán mógł popełnić błąd w sprawie Romanowskiego i Węgry poniosą konsekwencje
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Polityka
Ranking tematów przy wigilijnym stole: od cen masła po wybory prezydenckie i Trumpa
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku