PO rusza z kampanią billboardową. Temat: drożyzna

Drożyzna i wysokie ceny będą tematem pierwszej kampanii billboardowej Platformy Obywatelskiej w tym roku - wynika z informacji „Rzeczpospolitej”.

Publikacja: 30.03.2023 20:23

Donald Tusk podczas spotkania z wyborcami w Sosnowcu.

Donald Tusk podczas spotkania z wyborcami w Sosnowcu.

Foto: Michal Kolanko

Kampanię outdoorową na szeroką skalę zapowiadał już kilkanaście dni temu przewodniczący Platformy Obywatelskiej Donald Tusk. Jak wynika z naszych informacji, zapowiadana akcja rusza już w najbliższy weekend. I będzie jednocześnie swoistym przygotowaniem politycznym Platformy do świąt wielkanocnych. Będzie to też pierwsza tego typu akcja PO w prekampanii wyborczej. 

Nasi rozmówcy z Platformy podkreślają, że święta wielkanocne będą stały pod znakiem inflacji i wysokich cen, i o tym też będą przede wszystkim rozmawiać Polacy przy swoich wielkanocnych śniadaniach. Dlatego to drożyzna jest tematem tej kampanii outdoorowej. PO kontynuuje też akcję „Tu jest przyszłość” – w przyszłym tygodniu, jeszcze przed Wielkanocą, zapowiadane są spotkania w województwie kujawsko-pomorskim. Odbędzie się też - jak przy poprzednich edycjach tej akcji - również wyjazdowe posiedzenie klubu KO. 

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Polityka
Nitras chce namawiać Polaków, by pilnowali wyborów
Polityka
Rafał Trzaskowski zabrał głos ws. aborcji. Zapowiada „własną ustawę”
Polityka
Sondaż prezydencki: Mentzen zyskuje. Jest tuż za Nawrockim
Polityka
Bosak krytykuje słowa Tuska: Nasza polityka ma być oparta na „jeśli”? Litości
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Polityka
„Polityczne Michałki”: Czy PiS uwierzy jeszcze w Karola Nawrockiego?