Tusk szuka poparcia najmłodszych wyborców na TikToku

Z milionowymi zasięgami krótkich politycznych klipów Donalda Tuska sztab PO buduje sposób na dotarcie do najmłodszych wyborców.

Publikacja: 03.10.2022 03:00

Donald Tusk

Donald Tusk

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

„Debata Tusk kontra Kaczyński 15 lat później” – klipem o tym tytule Donald Tusk, lider PO, zadebiutował w połowie czerwca tego roku na TikToku. Od tego czasu sztabowcy PO odpowiadający za media społecznościowe inwestują mocno w rozwój profilu przewodniczącego.

I to przynosi efekty, a TikTok ma być jednym z fundamentów budowania rozpoznawalności Tuska wśród najmłodszych wyborców w przyszłorocznej kampanii, a także służyć do ich wyborczej mobilizacji po stronie PO.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Polityka
Kampania prezydencka będzie krótsza po śmierci papieża Franciszka
Polityka
Wielkanoc to polityczna pauza. Ale przy stole kampania wyborcza toczy się dalej
Polityka
Zaginione dzieła sztuki z Polski. Trop urywa się w Niemczech
Polityka
Ministerstwo Cyfryzacji zmieni nazwę jednej z usług? Powodem wulgarny akronim
Polityka
Sondaż: Którzy kandydaci najbardziej skorzystali na debatach prezydenckich?