Tusk szuka poparcia najmłodszych wyborców na TikToku

Z milionowymi zasięgami krótkich politycznych klipów Donalda Tuska sztab PO buduje sposób na dotarcie do najmłodszych wyborców.

Publikacja: 03.10.2022 03:00

Donald Tusk

Donald Tusk

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

„Debata Tusk kontra Kaczyński 15 lat później” – klipem o tym tytule Donald Tusk, lider PO, zadebiutował w połowie czerwca tego roku na TikToku. Od tego czasu sztabowcy PO odpowiadający za media społecznościowe inwestują mocno w rozwój profilu przewodniczącego.

I to przynosi efekty, a TikTok ma być jednym z fundamentów budowania rozpoznawalności Tuska wśród najmłodszych wyborców w przyszłorocznej kampanii, a także służyć do ich wyborczej mobilizacji po stronie PO.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Polityka
„Ruch obliczony na osłabienie Zdanowskiej”. Cezary Grabarczyk powołał nowe koła w regionie
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Polityka
Tusk komentuje słowa Orbána ws. sankcji na Rosję. Pisze o „grze w drużynie Putina”
Polityka
Jacek Siewiera rezygnuje ze stanowiska. Czym zajmie się po odejściu z BBN?
Polityka
Jacek Siewiera odejdzie z BBN? Marcin Przydacz: Jego czas powoli dobiega końca
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Polityka
Wybory prezydenckie: Kto poprowadzi najlepszą kampanię? Sondaż
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej