Poczuć się jak człowiek pająk

Dlaczego gry zdobywają coraz większą popularność, podczas gdy kino traci fanów? Jedna z teorii głosi, że to kwestia immersji. Film pozwala śledzić losy bohaterów, przeżywać wraz z nimi niesamowite przygody, np. towarzyszyć Spider-Manowi w jego pojedynkach ze złoczyńcami. Jednak gry idą krok dalej. Pozwalają poczuć się jak superbohater, pokierować jego ruchami, samemu rozprawić się z całym złem tego świata. To dużo więcej niż samo patrzenie w ekran.

Publikacja: 14.09.2018 18:00

Poczuć się jak człowiek pająk

Foto: materiały prasowe

Scenariusz gry „Marvel's Spider-Man" nie jest zaskakujący. Po rozprawieniu się z Kingpinem w efektownym początku-samouczku bohater liczy, że w Nowym Jorku wreszcie zapanuje spokój. Niestety, gangi stają się coraz bardziej aktywne, a do tego pojawia się kolejny niebezpieczny przeciwnik. Pokonanie go będzie wymagać od gracza podążania wyznaczoną ścieżką i odhaczania kolejnych misji. Tyle że niekoniecznie trzeba to robić. Autorzy przygotowali bowiem olbrzymie wirtualne miasto, po którym można się swobodnie przemieszczać. Huśtając się na linach, skacząc po dachach albo chodząc jak zwykli obywatele.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Plus Minus
„Cannes. Religia kina”: Kino jak miłość życia
Plus Minus
„5 grudniów”: Długie pożegnanie
Plus Minus
„BrainBox Pocket: Kosmos”: Pamięć szpiega pod presją czasu
Plus Minus
„Moralna AI”: Sztuczna odpowiedzialność
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Plus Minus
„The Electric State”: Jak przepalić 320 milionów