Materiał partnera: Żywiec Zdrój
Nawyki żywieniowe Polaków ewoluują, ale jak pokazują statystyki, w tym temacie jest jeszcze bardzo dużo do zrobienia. Optymistyczny jest fakt, że coraz częściej szukamy na sklepowych półkach zdrowych rozwiązań, zarówno w zakresie żywienia, jak i nawadniania.
Wyniki badań przeprowadzone przez Zymetrię* na zlecenie Centrum Analiz i Współpracy Żywność dla Przyszłości wskazują, że główną motywacją do zmian w nawykach żywieniowych u dorosłych jest chęć zdrowszego i bardziej wartościowego odżywiania (56 proc.). Wśród produktów postrzeganych jako niezdrowe najczęściej wymieniane są cukier i słodycze. Konsumenci coraz częściej wybierają artykuły bez kalorii, konserwantów, o krótkim składzie, które są wyposażone w dodatkowe funkcje.
Żywiec Zdrój – jedna ze spółek grupy Danone – od lat prowadzi działania edukacyjne na temat roli nawodnienia w diecie. Cała oferta Żywca Zdroju jest niskokaloryczna lub pozbawiona kalorii. W tym roku firma poszła o krok dalej i w 30-lecie swojego istnienia wypuściła produkt, jakiego na rynku jeszcze nie było! Producent na bazie dialogu z konsumentami i w odpowiedzi na ich potrzeby, stworzył Żywiec Zdrój Minerals+, czyli napój funkcjonalny, który bazuje na krystalicznej górskiej wodzie źródlanej wprost z natury połączonej z minerałami oraz witaminami z grupy B.
– Jako Żywiec Zdrój weszliśmy w całkiem nową dla nas kategorię, jaką są wody wysokozmineralizowane oraz napoje funkcjonalne. Jesteśmy pewni, że nie tylko stworzyliśmy produkt, jakiego poszukują nasi konsumenci, ale dostarczamy im jakościową innowację łączącą krystaliczną wodę wprost z natury z odpowiednią ilością minerałów i witamin – 1l Minerals+ to aż 75 proc. dziennego zapotrzebowania** na magnez, cynk i witaminy B3, B5, B6. Od początku naszego istnienia zależało nam na propagowaniu dbałości o zdrowie naszych konsumentów, nowość to kolejny krok w tym kierunku – mówi Elżbieta Olszewska, senior brand manager Żywiec Zdrój.