Aktualizacja: 19.02.2025 10:48 Publikacja: 11.05.2023 16:45
Foto: Mat.praowe
Ozimska Park to rewitalizacja starej opolskiej Galerii Ozimska. Wykonawcą prac jest firma Daldehog. Łukasz Komierowski, prezes Redkom Development, zapowiada, że zmodernizowana galeria przyjmie klientów jeszcze w tym roku. Powierzchnię w odnawianym centrum Ozimska Park wynajęły już sieć spożywcza Kaufland i marka odzieżowa Sinsay. Do grona najemców ma dołączyć market z artykułami budowlano-dekoracyjnymi, drogeria i apteka. Będzie też wydzielona strefa dla punktów gastronomicznych.
Całkowita powierzchnia najmu obiektu po przebudowie wyniesie ok. 18 tys. mkw. Będzie tu mogło działać ponad 30 punktów handlowych i usługowych. Rewitalizowany park handlowy będzie stanowił jedno centrum wraz z istniejącym sklepem Agata Meble. Pomiędzy budynkami powstaje zielony pasaż.
Obiekt dostarczy 2 tys. mkw. powierzchni najmu. Ma być otwarty pod koniec września.
Park handlowy w Łubnej pod Warszawą przywita klientów w czwartek 30 marca.
Na działce u zbiegu ul. Sikorskiego i Sienkiewicza w Tarnobrzegu powstanie park handlowy o powierzchni 11 tys. mkw.
Ponad 81,4 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej oddano do użytku w pierwszym kwartale tego roku. W budowie jest 322 tys. mkw. Starsze obiekty się unowocześniają.
Park handlowy powstaje u zbiegu ul. Staromiejskiej i Wspólnej w Olkuszu. Powierzchnia najmu przekroczy 16 tys. mkw.
Niemiecka sieć supermarketów wywołała konsternację wśród klientów we wschodnim Londynie. Aldi wprowadził innowacyjne rozwiązanie: pobiera opłatę w wysokości 10 funtów od klientów za samo wejście do sklepu — informuje „Polish Express”.
Kreml przygotowuje całkowity zakaz eksportu benzyny z Rosji po serii celnych ukraińskich uderzeń w największe rosyjskie rafinerie. Zakłady wstrzymały produkcję. W Rosji brakuje około 10 proc. mocy przerobowych.
Należąca do LPP sieć Sinsay to najczęściej wybierana przez Polaków marka odzieżowa. Wśród pięciu liderów trzy to firmy krajowe. Co dziesiąty konsument kupuje już także chińską markę Shein.
Maleją wpływy z eksportu usług przewoźników drogowych. To pierwszy taki przypadek.
Producenci aut w USA obawiają się ceł na importowane z Kanady i Meksyku towary. Przedstawiciele Forda alarmują, że tego typu działania będą szkodliwe dla sektora i pozwolą zdobyć silniejszą pozycję producentom samochodów z Europy czy Azji.
Unia Europejska gorączkowo zastanawia się, jak zareagować na groźby wojny handlowej ze strony USA. Na razie stosuje strategię kija i marchewki. I próbuje zachować jedność.
Alkohole z Polski podbijają rynki zagraniczne, a najlepiej radzą sobie trunki mocne, z wódką na czele. Spada natomiast eksport piwa, a nowym hitem sprzedażowym stają się wina z Polski.
Coca-Cola może sprzedawać więcej napojów w opakowaniach plastikowych, jeśli w wyniku ceł na import aluminium nałożonych przez Donalda Trumpa podrożeją puszki aluminiowe. Taką informację przekazał inwestorom dyrektor generalny firmy James Quincey.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas