„Rzeczpospolita” zachęca do świadomego głosowania i podejmuje współpracę z radiem RMF FM

„Rzeczpospolita” rozpoczyna cykl publikacji poświęconych zbliżającym się wyborom parlamentarnym, skupiając się na promowaniu świadomego uczestnictwa w procesie wyborczym. Oprócz relacji na żywo dostępnych na serwisie rp.pl nie zabraknie codziennych analiz m.in. kampanii wyborczych oraz programów partii politycznych. Głównym celem jest dostarczenie czytelnikom wiedzy i informacji niezbędnych do odpowiedzialnego głosowania.

Publikacja: 12.09.2023 15:43

„Rzeczpospolita” zachęca do świadomego głosowania i podejmuje współpracę z radiem RMF FM

Foto: Gremi Media SA

Instytut Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS) przygotował pierwszy z sześciu zaplanowanych ogólnopolskich sondaży wyborczych dla dziennika „Rzeczpospolita” oraz radia RMF FM. Wyniki sondaży stanowią punkt odniesienia dla rozpoczętej przez „Rzeczpospolitą” przedwyborczej akcji analizy propozycji programów wyborczych głównych partii politycznych, takich jak Koalicja Obywatelska, Prawo i Sprawiedliwość, Trzecia Droga i Lewica. W zainicjowanym przez „Rzeczpospolitą” cyklu publikacji przedwyborczych czytelnicy znajdą nie tylko najświeższe relacje, ale także analizy kampanii wyborczych i oceny prawdziwości wypowiedzi polityków. Dodatkowo, materiały wideo i podcasty uzupełnią dostępność treści związanych z wyborami.

Czytaj więcej

Bogusław Chrabota: „Rzeczpospolita” rozumnych wyborów. Nigdy stawka nie była tak wysoka

– Wspólnie z RMF FM będziemy regularnie prezentować wyniki najnowszych sondaży. Dodatkowo pracując z ekspertami, dążymy do przedstawienia naszym czytelnikom rzetelnych informacji, analiz oraz wiedzy, niezbędnej do podjęcia świadomej decyzji wyborczej 15 października. Chcemy, aby wybór dokonywany był na podstawie merytorycznej oceny, niezależnie od emocji – mówi Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika „Rzeczpospolita”.

„Rzeczpospolita” jest liderem opiniotwórczości w Polsce, od wielu lat znajdując się w czołówce najczęściej cytowanych mediów w kraju. Według najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów w lipcu br. z wynikiem 3184 cytowań ponownie zajęła pierwsze miejsce w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce.

Czytaj więcej

"Rzeczpospolita" ponownie najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce

W sierpniu serwisy Grupy Gremi Media odnotowały dynamiczny wzrost realnych użytkowników o 73 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem (Źródło: Mediapanel). Liczba RU wzrosła z 3,6 mln do 6,2 mln. Wzrost odsłon wyniósł z kolei 57 proc. i ich liczba osiągnęła 27,3 mln.

Gremi Media SA wydaje dzienniki „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, „Sport”, miesięcznik „Historia Uważam Rze”, a także serwisy internetowe, tj. rp.pl, parkiet.com, sportdziennik.com, historia.uwazamrze.pl, oraz serwisy branżowe, m.in.: regiony.rp.pl, zdrowie.rp.pl, edukacja.rp.pl, pieniądze.rp.pl, logistyka.rp.pl, kobieta.rp.pl czy klimat.rp.pl. Ponadto Gremi Media posiada pakiety kontrolne w spółkach e-Kiosk SA oraz Kancelarie RP sp. z o.o.

W tym roku radio RMF FM w styczniu, lutym, kwietniu, zdobyło tytuł najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Za cały 2022 rok RMF FM był najczęściej cytowanym medium w Polsce.

RMF FM jest też uznawane przez Polaków jako najbardziej wiarygodne źródło informacji w corocznym badaniu Reuters Institute for the Study of Journalism oraz najlepiej ocenianą stacją radiową w cyklicznym badaniu CBOS.

Instytut Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS) przygotował pierwszy z sześciu zaplanowanych ogólnopolskich sondaży wyborczych dla dziennika „Rzeczpospolita” oraz radia RMF FM. Wyniki sondaży stanowią punkt odniesienia dla rozpoczętej przez „Rzeczpospolitą” przedwyborczej akcji analizy propozycji programów wyborczych głównych partii politycznych, takich jak Koalicja Obywatelska, Prawo i Sprawiedliwość, Trzecia Droga i Lewica. W zainicjowanym przez „Rzeczpospolitą” cyklu publikacji przedwyborczych czytelnicy znajdą nie tylko najświeższe relacje, ale także analizy kampanii wyborczych i oceny prawdziwości wypowiedzi polityków. Dodatkowo, materiały wideo i podcasty uzupełnią dostępność treści związanych z wyborami.

Media
Szyld z logo Twittera wystawiony na sprzedaż. Waży 250 kg
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Media
Prezes SkyShowtime: Europa to nasza ojczyzna. To nie koniec rewolucji
Media
Donald Trump uciszył „Głos Ameryki”. Elon Musk: Nikt ich już nie słucha
Media
Linearna telewizja walczy o widza. Pomagają technologie
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Media
Kina szukają pieniędzy na laserowe projektory. Uratuje je FEnIKS?
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście