Reklamacja i zwrot świątecznych prezentów prostsze w internecie

Nietrafione prezenty, uszkodzone lub popsute, można reklamować lub zwrócić. Najprościej jest z tymi, które zostały kupione w internecie.

Publikacja: 27.12.2019 07:00

Reklamacja i zwrot świątecznych prezentów prostsze w internecie

Foto: Adobe Stock

Zabawka nie działa? Uszkodzony tablet lub zbyt skąpy sweter czy bluzka? Uszkodzony prezent można reklamować. Do tego celu potrzebny jest paragon lub inny dowód zakupu. Jeżeli osoba, która kupiła prezent, zachowała któryś z tych dokumentów, nie będzie problemu z reklamacją. Można też żądać naprawy lub wymiany towaru lub obniżenia ceny.

Wadliwy prezent reklamuje się u sprzedawcy, ponieważ to on odpowiada za towar. Jeżeli jednak do rzeczy, np. tabletu, komórki, dołączono gwarancję można iść nie tylko do sklepu, ale i do punktu serwisowego.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Prawo w Polsce
Będzie żałoba narodowa po śmierci papieża Franciszka. Podano termin
Zawody prawnicze
Jeden na trzech aplikantów nie zdał egzaminu sędziowskiego. „Zabrakło czasu”
Praca, Emerytury i renty
Zmiany w płacy minimalnej. Wiemy, co wejdzie w skład wynagrodzenia pracowników
Matura i egzamin ósmoklasisty
Szef CKE: W tym roku egzamin ósmoklasisty i matura będą łatwiejsze
Prawo rodzinne
Zmuszony do ojcostwa chce pozwać klinikę in vitro. Pierwsza sprawa w Polsce