Amazon nie musi udostępniać klientom numeru telefonu - opinia rzecznika generalnego TSUE

Platforma handlu elektronicznego, taka jak Amazon, nie może być zobowiązana do udostępniania konsumentowi numeru telefonicznego. Wystarczy, że zagwarantuje szeroki wybór innych kanałów porozumiewania się i szybki kontakt.

Aktualizacja: 10.03.2019 14:10 Publikacja: 10.03.2019 09:55

Amazon nie musi udostępniać klientom numeru telefonu - opinia rzecznika generalnego TSUE

Takie stanowisko przedstawił Trybunałowi Sprawiedliwości w Luksemburgu rzecznik generalny Giovanni Pitruzzella. Trybunał ma wkrótce orzec, czy Amazon naruszył prawa konsumentów przez to, że na etapie poprzedzającym sprzedaż internetową na platformie internetowej  konsumentom nie wyświetlały się numery telefonu ani faksu.

Czytaj też:

Pozostało 92% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
W sądzie i w urzędzie
Ile osób w Polsce nosi moje nazwisko? Możesz to sprawdzić w kilka minut
Zdrowie
Dodatkowe opłaty w szpitalach. Za co pacjent musi sam zapłacić?
Edukacja i wychowanie
Ferie zimowe 2025 później niż zazwyczaj. Oto terminy dla wszystkich województw
Prawo drogowe
Kierowcy łatwiej stracą prawo jazdy, młodzi z limietem prędkości. Rząd ujawnił projekt
Materiał Promocyjny
Big data pomaga budować skuteczne strategie
Prawo rodzinne
Sąd Najwyższy: Żona zrobiła większą karierę. Mąż nie dostanie mniej po rozwodzie
Materiał Promocyjny
Seat to historia i doświadczenie, Cupra to nowoczesność i emocje