Papierosy elektroniczne bez reklamy w telewizji

Wprowadza się możliwość przerywania reklamami filmów dla dzieci dłuższych niż 60 min. Pozostałe treści skierowane do dzieci nadal będą wolne od reklam.

Publikacja: 22.06.2021 20:35

Papierosy elektroniczne bez reklamy w telewizji

Foto: AdobeStock

Rząd przyjął we wtorek projekt zmian w ustawie o radiofonii i telewizji oraz kinematografii. Dotyczą one prowadzenia działalności związanej z dostarczaniem platform udostępniania wideo.

Czytaj także: Reklama papierosów: co można, a czego nie

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Prawo drogowe
Rząd zaostrza przepisy z powodu 1 procentu kierowców
Nieruchomości
Drzewo może rzucać cień na nieruchomość sąsiada? Ważne orzeczenie SN
Konsumenci
Prawo zatrzymania. Siedmiu sędziów SN orzekło korzystnie dla frankowiczów
Praca, Emerytury i renty
Lawina wniosków o rentę wdowią. Ministra zwraca uwagę na jeden szczegół
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Praca, Emerytury i renty
Dodatkowe pieniądze po 60. roku życia. Kto ma prawo do emerytury kapitałowej?