Orange podpadł Prezesowi UOKiK. Chodzi o opłaty od klientów

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowanie właściwe przeciwko Orange Polska. Spółce grozi kara do 10 procent obrotu za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów z powodu pobierania opłat za połączenia z infoliniami.

Publikacja: 12.09.2022 14:42

Orange podpadł Prezesowi UOKiK. Chodzi o opłaty od klientów

Foto: AdobeStock

dgk

Do UOKiK docierały sygnały dotyczące opłat za połączenia z infoliniami obsługowymi Orange i nju mobile, służącymi do zgłaszania usterek i reklamacji. Chodzi o to, że klienci płacą za takie połączenia nawet wówczas, gdy korzystają z oferty, w której mają nielimitowane rozmowy do sieci komórkowych i stacjonarnych w ramach abonamentu. Co więcej, opłaty są pobierane nie tylko za faktyczny czas połączenia z konsultantem, ale również za czas oczekiwania na takie połączenie.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Prawo drogowe
Rząd zaostrza przepisy z powodu 1 procentu kierowców
Nieruchomości
Drzewo może rzucać cień na nieruchomość sąsiada? Ważne orzeczenie SN
Konsumenci
Prawo zatrzymania. Siedmiu sędziów SN orzekło korzystnie dla frankowiczów
Praca, Emerytury i renty
Lawina wniosków o rentę wdowią. Ministra zwraca uwagę na jeden szczegół
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Praca, Emerytury i renty
Dodatkowe pieniądze po 60. roku życia. Kto ma prawo do emerytury kapitałowej?