Lidl szuka w internecie gwiazd do swojej reklamy

Lidl Polska uruchomił internetowy casting dla osób chcących wystąpić w jego nowej reklamie. Cechą, która ma zaważyć na zwycięstwie kandydata, ma niekoniecznie być talent aktorski, a… umiejętność cieszenia się życiem.

Aktualizacja: 01.08.2018 16:35 Publikacja: 01.08.2018 16:24

Lidl szuka w internecie gwiazd do swojej reklamy

Foto: Lidl Polska

ala

Lild poszukuje gwiazd do swojej kolejnej reklamy w ramach kampanii marketingowej pod tytułem „Więcej na radość z życia”, którą rozpoczął w maju tego roku. Nie szuka ich jednak wśród celebrytów, ale wśród zwykłych ludzi, robiących na co dzień zakupy w sieci handlowej. Chodzi o pokazanie drobnych przyjemności, jakie może na przykład sprawić klientom zakup ich ulubionych produktów w sklepie. To duża odmiana względem poprzednich kampanii marketingowych Lidla, w których występowały m. in. takie sławne postacie, jak dziennikarka Dorota Wellman czy kucharz i prezenter telewizyjny Pascal Brodnicki.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Handel
UE uderza karnymi cłami w stany popierające Donalda Trumpa
Handel
Weszły w życie amerykańskie cła na unijną stal i aluminium. KE zapowiada odwet
Handel
Czy Donald Trump może zagrozić złotemu i euro?
Handel
Dyskonty królami zakupów. Walka o obronę pozycji będzie jednak kosztowna
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Handel
Zamykają się drzwi do Królewca. Rosjanie grożą zajęciem Litwy w jeden dzień