31-letni Francuz Cédric Meston, chce tchnąć nowe życie w zakurzoną kultową markę Tupperware – informuje stern.de. Przedsiębiorca i inwestor z Paryża ogłosił w tym tygodniu, że uratuje francuską filię Tupperware przed niewypłacalnością i będzie świętował „wielki powrót do Europy”.
Meston, który nie tylko chce przejąć markę wraz z innymi inwestorami, ale także poprowadzić ją jako dyrektor generalny, planuje ponowne wprowadzenie marki na rynek w pięciu krajach europejskich. Oprócz renesansu we Francji, Belgii, Włoch i Niemczech, Tupperware ma odrodzić się także w Polsce.
Czytaj więcej
Tupperware, działający od 82 lat legendarny producent plastikowych pojemników na żywność, znajduj...
Tupperware wróci na rynek w kwietniu
Produkty Tupperware powrócą na rynek już w kwietniu tego roku, napisał Meston na portalu biznesowym LinkedIn. Celem jest osiągnięcie sprzedaży na poziomie 100 milionów euro do końca roku. „To nowy początek, ambitny i zaprojektowany tak, aby trwał” – napisał Meston.
Założona w 1946 roku firma produkująca opakowania plastikowe zbankrutowało we wrześniu ubiegłego roku. Po ogłoszeniu upadłości amerykańskiej spółki-matki, europejskie spółki zależne również złożyły wnioski o upadłość. Sprzedaż została przerwana na początku 2025 r.