Marek Piechocki, prezes LPP: Im trudniej, tym lepiej. Sprawniejsi pokonają trudności

Nie był to łatwy rok – mówi „Rzeczpospolitej” Marek Piechocki, prezes i główny akcjonariusz polskiej grupy sieci sklepów odzieżowych LPP. W przyszłym chce przyspieszyć jej rozwój. Zaleca rozważne podejście do cyfryzacji.

Publikacja: 12.12.2023 03:00

Grupa LPP, którą kieruje Marek Piechocki (nie zgadza się na publikację wizerunku), zaczynała od mark

Grupa LPP, którą kieruje Marek Piechocki (nie zgadza się na publikację wizerunku), zaczynała od marki Reserved. Dziś jej rozwój koncentruje się na budowie sieci sklepów Sinsay

Foto: mat. pras.

Chińczycy powiedzieliby, że mamy za sobą cztery ciekawe lata. Pandemia, wojna o Ukrainę, wzrosty cen energii i skokowa inflacja. Pan narzeka?

Zostałem tak wychowany, żeby nie narzekać. Nawet mój ojciec, który ma 88 lat i kłopoty ze zdrowiem, nie narzeka. Wychodzę z założenia, że lepiej skupić się na rzeczach, na które mamy wpływ i próbować je zmieniać.

Pozostało 98% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Polacy oszczędzają i ostrożnie wydają. Dla listopadowych wyprzedaży zrobią wyjątek
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie