Marek Piechocki, prezes LPP: Im trudniej, tym lepiej. Sprawniejsi pokonają trudności

Nie był to łatwy rok – mówi „Rzeczpospolitej” Marek Piechocki, prezes i główny akcjonariusz polskiej grupy sieci sklepów odzieżowych LPP. W przyszłym chce przyspieszyć jej rozwój. Zaleca rozważne podejście do cyfryzacji.

Publikacja: 12.12.2023 03:00

Grupa LPP, którą kieruje Marek Piechocki (nie zgadza się na publikację wizerunku), zaczynała od mark

Grupa LPP, którą kieruje Marek Piechocki (nie zgadza się na publikację wizerunku), zaczynała od marki Reserved. Dziś jej rozwój koncentruje się na budowie sieci sklepów Sinsay

Foto: mat. pras.

Chińczycy powiedzieliby, że mamy za sobą cztery ciekawe lata. Pandemia, wojna o Ukrainę, wzrosty cen energii i skokowa inflacja. Pan narzeka?

Zostałem tak wychowany, żeby nie narzekać. Nawet mój ojciec, który ma 88 lat i kłopoty ze zdrowiem, nie narzeka. Wychodzę z założenia, że lepiej skupić się na rzeczach, na które mamy wpływ i próbować je zmieniać.

Pozostało jeszcze 98% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Handel
Oszukani na zakupach w internecie. To wciąż plaga w Polsce
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Handel
Ceny rosną, więc najlepiej przyciągnąć uwagę klientów rabatami
Handel
Niedziela 26 stycznia 2025: Czy będzie handlowa?
Handel
Niemiecka marka pochwaliła się świetnymi wynikami… po czym ogłosiła duże zwolnienia
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i S-Cross w specjalnie obniżonych cenach. Odbiór od ręki
Handel
Pożegnanie z kolejnymi znanymi markami odzieżowymi
Materiał Promocyjny
Wojażer daje spokój na stoku