Aktualizacja: 22.04.2025 06:04 Publikacja: 09.05.2023 03:00
Foto: Adobe Stock
W 2022 r. wartość handlu spożywczego w Polsce wzrosła 11,4 proc. w ujęciu wartościowym, co jest efektem wzrostu cen. Ale to też skutek ekspansji dużych sieci, które urosły 13,9 proc. – wynika z raportu McKinsey dla organizacji EuroCommerce. Choć podobne proporcje widać w wielu innych badanych rynkach, to pozycja sieci najszybciej rośnie właśnie w Polsce. W żadnym innym kraju wzrosty nawet nie zbliżyły się do poziomu 10 proc.
W pierwszym kwartale ruch w większości typów sklepów spożywczych spadł w ujęciu rocznym. Może to być efekt przes...
Niedziela i Poniedziałek Wielkanocny to święta ruchome, które w tym roku wypadają 20 i 21 kwietnia. W tych dniac...
Według ostatniego sondażu Agencji Badawczej Difference 75 proc. Polaków ma przynajmniej jeden rower, a prawie 25...
Wskutek konfliktu handlowego z USA Niemcy mogą zostać zalane tanim importem z Chin – ostrzega Friedrich Merz.
W Wielką Sobotę, 19 kwietnia większość supermarketów, hipermarketów i dyskontów będzie pracować do godz. 13:00....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas