Klienci wymieniają się kodami rabatowymi do Biedronki?

W internecie ponoć kwitnie wymiana kodów umożliwiających tańsze zakupy w Biedronce.

Publikacja: 22.03.2023 15:58

Klienci wymieniają się kodami rabatowymi do Biedronki?

Foto: Bloomberg

Klienci od zawsze szukają sposobów by zakupy zrobić jak najtaniej. Z kolei handlowcy szukają sposobów, by klientów do siebie przywiązać i zachęcić. Biedronka oferuje swoim klientom nie tylko aplikację/program lojalnościowy Moja Biedronka, ale także zawarty w nim „shakeomat” z którego można uzyskiwać dodatkowe kody rabatowe. Te ekstra kody mają, z punktu widzenia klienta, pewną wadę – nie zawsze pasują do jego potrzeb. Ale od czego jest internet?

Pozostało 85% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Znana sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz w tarapatach. Wkroczył sąd