Od 13 marca Biedronka startuje z Biedronoloterią, która potrwa do 8 kwietnia lub wyczerpania zdrapek. Wzięcie udziału w loterii sieci handlowej jest bardzo proste – wystarczy zrobić zakupy na odpowiednią kwotę. Do wygrania jest 100 nagród głównych po 60 tysięcy złotych oraz miliony drobniejszych nagród produktowych czy 200 tysięcy doładowań do Wirtualnego Portfela, które będzie można wykorzystywać do 22 kwietnia.
Czytaj więcej
Zwroty zakupów będą w Biedronce łatwiejsze. Terminy zwrotów zostaną wydłużone i będą już takie, jak u największych konkurentów.
-Dzięki naszej zdrapkowej Biedronkoloterii klienci mają szansę na miliony nagród i świetną zabawę. Zakupy w Biedronce w okresie trwania loterii, oprócz bycia atrakcyjnymi cenowo, będą również ekscytujące. To dodatkowy dreszczyk emocji, na który będą mogli liczyć nasi klienci – powiedziała Aleksandra Surdyk-Kaptur, starsza menedżerka ds. lojalności klientów i innowacji cyfrowych w sieci Biedronka.
Nagrody rzeczowe to produkty dostępne w ofercie sieci – między innymi takich marek, jak Alpro, M&M’s, Skittles, Kubuś, Adidas, Garnier czy Dove. Z kolej doładowania do Wirtualnego Portfela mają wartości 5, 10, 50, 100, 500 i 1000 zł. Stan Wirtualnego Portfela będzie można sprawdzać w aplikacji lub na stronie www na swoim koncie w programie Moja Biedronka.
Czytaj więcej
Przynajmniej, jeśli chodzi o preferencje ponad 500 tys. użytkowników mobilnych list zakupowych niemiecka sieć po raz kolejny jest najpopularniejsza. Najmocniej traci zaś Auchan.