Aktualizacja: 16.02.2025 14:57 Publikacja: 13.03.2023 13:12
Foto: Bloomberg
Od 13 marca Biedronka startuje z Biedronoloterią, która potrwa do 8 kwietnia lub wyczerpania zdrapek. Wzięcie udziału w loterii sieci handlowej jest bardzo proste – wystarczy zrobić zakupy na odpowiednią kwotę. Do wygrania jest 100 nagród głównych po 60 tysięcy złotych oraz miliony drobniejszych nagród produktowych czy 200 tysięcy doładowań do Wirtualnego Portfela, które będzie można wykorzystywać do 22 kwietnia.
-Dzięki naszej zdrapkowej Biedronkoloterii klienci mają szansę na miliony nagród i świetną zabawę. Zakupy w Biedronce w okresie trwania loterii, oprócz bycia atrakcyjnymi cenowo, będą również ekscytujące. To dodatkowy dreszczyk emocji, na który będą mogli liczyć nasi klienci – powiedziała Aleksandra Surdyk-Kaptur, starsza menedżerka ds. lojalności klientów i innowacji cyfrowych w sieci Biedronka.
Niemiecka sieć supermarketów wywołała konsternację wśród klientów we wschodnim Londynie. Aldi wprowadził innowacyjne rozwiązanie: pobiera opłatę w wysokości 10 funtów od klientów za samo wejście do sklepu — informuje „Polish Express”.
Należąca do LPP sieć Sinsay to najczęściej wybierana przez Polaków marka odzieżowa. Wśród pięciu liderów trzy to firmy krajowe. Co dziesiąty konsument kupuje już także chińską markę Shein.
Unia Europejska gorączkowo zastanawia się, jak zareagować na groźby wojny handlowej ze strony USA. Na razie stosuje strategię kija i marchewki. I próbuje zachować jedność.
Marki luksusowe mają coraz bardziej znaczącą pozycję na rynku towarów używanych. Polacy w ten sposób najchętniej kupują produkty z logo Gucci, Louis Vuitton oraz Max Mara.
Kurs akcji CCC rośnie we wtorek nawet o prawie 14 proc. To reakcja inwestorów na najnowsze informacje z obuwniczo-odzieżowej grupy.
Niemiecka sieć supermarketów wywołała konsternację wśród klientów we wschodnim Londynie. Aldi wprowadził innowacyjne rozwiązanie: pobiera opłatę w wysokości 10 funtów od klientów za samo wejście do sklepu — informuje „Polish Express”.
Kreml przygotowuje całkowity zakaz eksportu benzyny z Rosji po serii celnych ukraińskich uderzeń w największe rosyjskie rafinerie. Zakłady wstrzymały produkcję. W Rosji brakuje około 10 proc. mocy przerobowych.
Sprzedaż i biznes w Chinach słabnie. Porsche uruchamia program oszczędnościowo-inwestycyjny i zapowiada redukcję zatrudnienia w zakładach w Zuffenhausen i Weissach.
Stellantis rozszerza prawa do marki Talbot i podsyca plotki o powstaniu konkurenta Dacii. To jedna z marek, do której koncern nabył prawa już w 2021 roku.
Należąca do LPP sieć Sinsay to najczęściej wybierana przez Polaków marka odzieżowa. Wśród pięciu liderów trzy to firmy krajowe. Co dziesiąty konsument kupuje już także chińską markę Shein.
Maleją wpływy z eksportu usług przewoźników drogowych. To pierwszy taki przypadek.
Honda, Nissan i Mitsubishi Motors oficjalnie poinformowały o zakończeniu rozmów o fuzji. Jak wynika ze wspólnego oświadczenia nie wykluczają jednak bliskiej współpracy w przyszłości.
W wartym kilkanaście miliardów złotych postępowaniu na razie najlepiej wypadają oferty z Niemiec, Szwecji i Włoch. Umowa zostanie podpisana w formule międzyrządowej, a decyzji można się spodziewać w trzecim kwartale.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas