Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 13.06.2016 22:00 Publikacja: 13.06.2016 22:00
Foto: 123RF
Na dwudniowej imprezie zaprezentowane będą m.in. badania i analizy rynku, odbędą się także dyskusje poświęcone rządowym planom funkcjonowania handlu. Zaplanowano warsztaty na temat najnowszych trendów oraz inspiracji dla opakowań marek własnych. W ramach warsztatów wystawcy wezmą udział w konkursie na najlepsze opakowanie marki własnej „Best Private Labels Packaging".
Swój udział w wydarzeniu potwierdziły duże sieci, m.in. Biedronka, Lidl, Tesco, Piotr i Paweł, Superpharm, Stokrotka, jak również Grupa Specjał i Krakowski Kredens.
W kwietniu ponownie urosły obawy Polaków o przyszłość. Przewidywania co do sytuacji ekonomicznej kraju na najbli...
Chiny oświadczyły, że nie prowadzą żadnych rozmów z USA na temat ceł, mimo że Biały Dom w tym tygodniu sugerował...
Choć dwie największe sieci handlowe od ponad roku walczą na oferty promocyjne i reklamy porównawcze, to już tylk...
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że dojdzie do złagodzenia wojny handlowej z Chinami. Cła na chińskie pr...
Niespełna połowa dużych firm przetwórstwa przemysłowego zastanawia się, czy zmienić kraje, z których otrzymuje p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas