Nowe maskotki, które można otrzymywać za zdobywane na zakupach naklejki, pojawią się w sklepach sieci w czwartek 26 sierpnia. Obecna odsłona kampanii powstała we współpracy sieci Biedronka z Polskim Towarzystwem Ochrony Przyrody „Salamandra”, jedną z największych tego typu organizacji w Polsce, aktywnie pomagającą zwierzętom od niemal 30 lat.
Czytaj także: Otwarto pierwszy w Polsce sklep charytatywny w galerii handlowej
- Gang Swojaków sprawi, że klienci naszej sieci będą mogli w wymierny sposób pomóc żyjącym w Polsce gatunkom zagrożonym. Jednocześnie, przyznając w ramach tej akcji dodatkowe punkty klientom nabywającym polskie produkty, ze szczególnym wskazaniem na polskie warzywa i owoce, wspólnie wydatnie wesprzemy polską gospodarkę i rolnictwo - mówi Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor działu zakupów sieci Biedronka.
Żeby zdobyć maskotkę, trzeba zdobyć 80 naklejek za większą oraz 60 za mniejszą. Naklejkę można zaś pozyskać robiąc zakupy od czwartku za minimum 50 zł.
Dodatkową naklejkę za każde wydane 50 zł otrzymają klienci za zakupy z wykorzystaniem karty Moja Biedronka, jak i produktów w ramach akcji „Kupuj co polskie” oraz produktów specjalnych, dodatkowo oznaczonych na sklepowych półkach.