Przychody sklepów z odzieżą i obuwiem w IV kwartale 2024 r. mogły być wyższe niż w analogicznym okresie 2023 r. – sygnalizują pierwsze dane przedstawicieli sektora notowanych na warszawskiej giełdzie.
Answear.com nie „zasypał” całej straty
Krakowski Answear.com i podwarszawski Wittchen pokazały wstępne dane o przychodach uzyskanych w IV kwartale. Podsumowały też cały rok. W obu przypadkach w IV kwartale widoczne są wzrosty, choć ich dynamika jest istotnie różna.
Czytaj więcej
Choć hossa na GPW w drugiej połowie roku wyraźnie spuściła z tonu, nie brakuje posiadaczy akcji, którzy mogą się cieszyć nawet trzycyfrowymi zyskami.
Answear.com, firma, która prowadzi przede wszystkim serwisy e-commerce handlujące odzieżą i obuwiem w Polsce i za granicą, ale też pierwsze sklepy stacjonarne, wykazała ponad 22-proc. wzrost przychodów (do 526 mln zł) względem ostatniego kwartału 2023 r. Dane w środę zostały przyjęte z umiarkowanym optymizmem. Kurs akcji rósł ok. 1 proc., do 28,45 zł.
– Raportowana dynamika sprzedaży jest lekko poniżej moich oczekiwań, przy czym rezultat ten jest zgodny z oczekiwaniami rynku – komentuje Janusz Pięta, analityk biura maklerskiego mBanku.