19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Aktualizacja: 15.01.2025 13:44 Publikacja: 20.12.2023 19:48
Amerykańska sieć Dunkin’ usuwa mleko kokosowe ze swojego menu
Foto: Adobe Stock
Dunkin’ potwierdził, że „żegna się” z mlekiem kokosowym z lokali w USA, ale dodał, że sieć nadal będzie oferować mleko migdałowe i mleko owsiane jako alternatywy dla mleka krowiego - informuje CNN. Wyeliminowanie mleka kokosowego oznacza koniec oferty Coconut Refreshers, czyli kolorowych napojów łączących mleko kokosowe i aromatyzowaną mrożoną herbatę, które pojawiły się w menu w 2021 roku. Orzeźwiające napoje nadal można zamawiać na bazie zielonej herbaty.
Zmieniający się klimat i ekstremalne zjawiska pogodowe, z jakimi mieliśmy do czynienia w zeszłym roku, spowodowały wzrost cen niektórych produktów. We Włoszech, które słynęły z pysznej i taniej kawy, szykują się podwyżki m.in. popularnego espresso.
Pracownicy Starbucks rozszerzyli strajk na cztery kolejne miasta w USA, w tym Nowy Jork, poinformował związek zawodowy reprezentujący ponad 10 000 baristów.
Rynek dostaw w Polsce rozwija się i wart jest już ponad 10 mld zł. Z danych Pyszne.pl wynika, że najczęściej zamawiane dania w 2024 roku to kebab, pizza i cheeseburger.
Od 20 listopada br. w restauracjach McDonald’s dostępny jest burger drwala. Popularna kanapka sprzedawana jest tylko w sezonie jesienno-zimowym, a jej wprowadzeniu z reguły towarzyszy przemyślana akcja marketingowa.
Jeszcze w marcu za minimalne wynagrodzenie można było kupić w restauracji średnio 128 kotletów schabowych, we wrześniu - już 124. Ceny w gastronomii rosną szybciej niż wynosi wskaźnik inflacji. Najbardziej odczuwają to osoby lepiej zarabiające.
Luksusowym hotelom nie wystarcza już oferowanie klientom i klientkom eleganckich apartamentów, kompleksowych zabiegów spa czy wyjątkowych doznań kulinarnych. Przed najsilniejszymi markami hotelowymi otwiera się cały wachlarz nowych możliwości zarabiania.
Eksperci zajmujący się rynkiem pracy dostrzegają nowe zjawisko, które zaczyna się rozprzestrzeniać wśród pracowników. Młodzi pracownicy korporacji zaczynają zmieniać styl pracy, co potencjalnie może być niekorzystne dla firmy. Na czym polega „soft quitting”?
Legendarna projektantka, która zmarła w ubiegłym roku, pozostawiła po sobie pokaźną kolekcję dzieł sztuki i przedmiotów osobistych – w tym charakterystycznych, ogromnych okularów. Będzie można je wylicytować w domu aukcyjnym Christie’s.
Wraz z początkiem nowego roku wśród młodych ludzi na świecie zyskuje popularność postanowienie nazywane „No-buy 2025”. Na czym polega nowy trend, który stał się bardzo widoczny w mediach społecznościowych?
Minimalizm, lekkość i precyzja – to cechy, dzięki którym Longines Ultra-Chron Carbon, przyciąga uwagę. To pierwsza tegoroczna premiera znanej szwajcarskiej marki.
W Chinach słabnie wprawdzie popyt na produkty luksusowe, ale nie spada za to zainteresowanie chińskich firm europejskimi markami luksusowymi. Początek roku przyniósł nową transakcję tego typu.
Oliviero Toscani, włoski fotograf, autor kampanii reklamowych, które zyskały rozgłos i pomogły odnieść włoskiej marce Benetton globalny sukces, nie żyje. Miał 82 lata.
Wkrótce Polska może stracić wysoką, piątą pozycję wśród największych eksporterów kosmetyków w Unii Europejskiej. Taki będzie efekt ogłoszonego teraz planu zamknięcia fabryki Oriflame w Ursusie.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas