Wielkie hity Disneya w sieci

Studio Disneya idzie z duchem czasu (i pandemii), coraz intensywniej szukając widzów i wpływów w Internecie. Na początku sierpnia podano, że jego serwisy streamingowe przekroczyły już zawrotną liczbę 100 mln subskrybentów, w tym 60,5 mln zyskał Disney Plus.

Publikacja: 06.08.2020 11:50

Wielkie hity Disneya w sieci

Foto: AFP

Gdy kanał ten był uruchamiany dziewięć miesięcy temu, strategowie wytwórni obliczali, że taki poziom osiągnie w 2024 roku. Lockdown i zamknięcie kin przyspieszyły te procesy. W ostatnim miesiącu na Disney Plus trafiły m.in. nowa wersja „Hamiltona” i „Black is King” Beyonce. Od 4 września będzie tu można premierowo oglądać dawno oczekiwaną, nową wersję „Mulan”, zrobioną w technice live-action. Oprócz abonamentowej opłaty 6,99$ miesięcznie, trzeba będzie za tę przyjemność zapłacić dodatkowo 29,99$. „Mulan” do kin wejdzie tam, gdzie nie ma Disney Plus, m.in. w Polsce. Sukces streamingu ma osłabić straty, jakie firma poniosła w związku z zamknięciem parków rozrywki.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Film
EnergaCAMERIMAGE: Hołd dla Halyny Hutchins
Film
Seriale na dużym ekranie - znamy program BNP Paribas Warsaw SerialCon 2024!
Film
„Father, Mother, Sister, Brother”. Jim Jarmusch powraca z nowym filmem
Film
EnergaCAMERIMAGE 2024: Angelina Jolie zachwyca w Toruniu jako Maria Callas
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Film
Festiwal Korelacje: Pierwszy taki festiwal w Polsce. Filmy z komentarzem artystów