Netia zaczęła sprzedaż usług na sieci Astera. Jest oferta

Publikacja: 20.08.2014 13:00

Dziś Netia oficjalnie poinformowała o starcie nowej oferty związanej z wykorzystaniem sieci HFC kupionej rok temu od UPC Polska.

18 sierpnia Netia wprowadziła nową ofertę, z której korzytać mogą także mieszkańcy Warszawy i Krakowa znajdujący się w zasięgu części sieci dawnego Astera.

W tym miesiącu sprzedaż usług gospodarstwom domowym pozostającym w zasięgu tej sieci będzie się odbywać na obszarze  do 175 tys. lokali w Warszawie i 40 tys. mieszkań w Krakowie - informuje operator, dla którego nowa oferta to sprawdzian i strategiczne wyzwanie. W listopadzie oferta ma objąć zasięgiem także pozostałą część (w przybliżeniu drugą połowę) kupionej sieci.

Choć Netia przygotowała ofertę z myślą o wysyceniu kupionej infrastruktury to kieruje ją szerzej. Sprzedaje ją pod marką GigaKablówka. Nie proponuje przy tym telewizji "solo", a tylko w połączeniu z dostępem do Internetu.

Oferuje abonentom Internet w trzech opcjach: do 20 Mb/s  - za 29,9 zł (z e-fakturą) lub 34,9 zł (z rachunkiem dostarczanym tradycyjną drogą); do 100 Mb/s za odpowiednio 39 zł i 44,9 zł; do 300 Mb/s za 49,9 zł i 54,9 zł.

Najtańszy pakiet dwóch usług łączący Internet z telewizją kablową to koszt od 39,9 zł miesięcznie.

W tym konkretnym układzie Internet kosztuje 4,9 zł, a telewizja - 35 zł. W pierwszym miesiącu obowiązywania rocznej umowy klient Netii otrzyma połączenie dwóch pakietów: Pakiet na Start za 15 zł oraz Pakiet Pełny (kilkunastu pakietów tematycznych, pomniejszony o Pakiet Na Start) za 20 zł.

Jak czytamy w regulaminie promocji, przed upływem pierwszego miesiąca trwania umowy, klient musi zdecydować się, z których pakietów należących do Pakietu Pełnego chce dalej korzystać, a ich łączna wartość nie może przekroczyć 20 zł. Jeśli tego nie zrobi, Netia sama przypisze abonentowi pakiety programów na podstawie statystyk pierwszego miesiąca.

Z regulaminu wynika jednak też, że abonent będzie mógł z czasem dokupić inne pakiety dopłacając.

Urządzenia takie jak router WiFi, czy dekoder Netia Player są uwzględnione w abonamencie za Internet lub telewizję.

Jak podaje operator, sieć po dawnym Aster dociera do około połowy mieszkań w Warszawie i znacznej części lokali w Krakowie. Łączna liczba lokali w zasięgu sieci HFC po dawnym Aster, na której usługi może świadczyć Netia to około 314 tys. lokali w Warszawie i około 106 tys. w Krakowie.

- To już druga, po wprowadzonej niedawno marce Dropss, tak atrakcyjna oferta Netii, początkująca zasadnicze zmiany w podejściu do rynku – brzmi wypowiedź Tomasza Szopy, dyrektor generalnego rynku klientów indywidualnych w Netii.

Dziś Netia oficjalnie poinformowała o starcie nowej oferty związanej z wykorzystaniem sieci HFC kupionej rok temu od UPC Polska.

18 sierpnia Netia wprowadziła nową ofertę, z której korzytać mogą także mieszkańcy Warszawy i Krakowa znajdujący się w zasięgu części sieci dawnego Astera.

Pozostało 89% artykułu
Ekonomia
Chcemy spajać projektantów i biznes oraz świat nauki i kultury
Ekonomia
Stanisław Stasiura: Harris kontra Trump – pojedynek na protekcjonizm i deficyt budżetowy
Ekonomia
Rynek kryptowalut ożywił się przed wyborami w Stanach Zjednoczonych
Ekonomia
Technologie napędzają firmy
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Ekonomia
Od biznesu wymaga się odpowiedzialności