Netia zaczęła sprzedaż usług na sieci Astera. Jest oferta

Publikacja: 20.08.2014 13:00

Dziś Netia oficjalnie poinformowała o starcie nowej oferty związanej z wykorzystaniem sieci HFC kupionej rok temu od UPC Polska.

18 sierpnia Netia wprowadziła nową ofertę, z której korzytać mogą także mieszkańcy Warszawy i Krakowa znajdujący się w zasięgu części sieci dawnego Astera.

W tym miesiącu sprzedaż usług gospodarstwom domowym pozostającym w zasięgu tej sieci będzie się odbywać na obszarze  do 175 tys. lokali w Warszawie i 40 tys. mieszkań w Krakowie - informuje operator, dla którego nowa oferta to sprawdzian i strategiczne wyzwanie. W listopadzie oferta ma objąć zasięgiem także pozostałą część (w przybliżeniu drugą połowę) kupionej sieci.

Choć Netia przygotowała ofertę z myślą o wysyceniu kupionej infrastruktury to kieruje ją szerzej. Sprzedaje ją pod marką GigaKablówka. Nie proponuje przy tym telewizji "solo", a tylko w połączeniu z dostępem do Internetu.

Oferuje abonentom Internet w trzech opcjach: do 20 Mb/s  - za 29,9 zł (z e-fakturą) lub 34,9 zł (z rachunkiem dostarczanym tradycyjną drogą); do 100 Mb/s za odpowiednio 39 zł i 44,9 zł; do 300 Mb/s za 49,9 zł i 54,9 zł.

Najtańszy pakiet dwóch usług łączący Internet z telewizją kablową to koszt od 39,9 zł miesięcznie.

W tym konkretnym układzie Internet kosztuje 4,9 zł, a telewizja - 35 zł. W pierwszym miesiącu obowiązywania rocznej umowy klient Netii otrzyma połączenie dwóch pakietów: Pakiet na Start za 15 zł oraz Pakiet Pełny (kilkunastu pakietów tematycznych, pomniejszony o Pakiet Na Start) za 20 zł.

Jak czytamy w regulaminie promocji, przed upływem pierwszego miesiąca trwania umowy, klient musi zdecydować się, z których pakietów należących do Pakietu Pełnego chce dalej korzystać, a ich łączna wartość nie może przekroczyć 20 zł. Jeśli tego nie zrobi, Netia sama przypisze abonentowi pakiety programów na podstawie statystyk pierwszego miesiąca.

Z regulaminu wynika jednak też, że abonent będzie mógł z czasem dokupić inne pakiety dopłacając.

Urządzenia takie jak router WiFi, czy dekoder Netia Player są uwzględnione w abonamencie za Internet lub telewizję.

Jak podaje operator, sieć po dawnym Aster dociera do około połowy mieszkań w Warszawie i znacznej części lokali w Krakowie. Łączna liczba lokali w zasięgu sieci HFC po dawnym Aster, na której usługi może świadczyć Netia to około 314 tys. lokali w Warszawie i około 106 tys. w Krakowie.

- To już druga, po wprowadzonej niedawno marce Dropss, tak atrakcyjna oferta Netii, początkująca zasadnicze zmiany w podejściu do rynku – brzmi wypowiedź Tomasza Szopy, dyrektor generalnego rynku klientów indywidualnych w Netii.

Dziś Netia oficjalnie poinformowała o starcie nowej oferty związanej z wykorzystaniem sieci HFC kupionej rok temu od UPC Polska.

18 sierpnia Netia wprowadziła nową ofertę, z której korzytać mogą także mieszkańcy Warszawy i Krakowa znajdujący się w zasięgu części sieci dawnego Astera.

Pozostało 89% artykułu
Ekonomia
Stanisław Stasiura: Harris kontra Trump – pojedynek na protekcjonizm i deficyt budżetowy
Ekonomia
Rynek kryptowalut ożywił się przed wyborami w Stanach Zjednoczonych
Ekonomia
Technologie napędzają firmy
Ekonomia
Od biznesu wymaga się odpowiedzialności
Materiał Promocyjny
Fotowoltaika naturalnym partnerem auta elektrycznego
Ekonomia
Polska prezydencja to szansa, by zostać usłyszanym
Materiał Promocyjny
Seat to historia i doświadczenie, Cupra to nowoczesność i emocje