Dziś Netia oficjalnie poinformowała o starcie nowej oferty związanej z wykorzystaniem sieci HFC kupionej rok temu od UPC Polska.
18 sierpnia Netia wprowadziła nową ofertę, z której korzytać mogą także mieszkańcy Warszawy i Krakowa znajdujący się w zasięgu części sieci dawnego Astera.
W tym miesiącu sprzedaż usług gospodarstwom domowym pozostającym w zasięgu tej sieci będzie się odbywać na obszarze do 175 tys. lokali w Warszawie i 40 tys. mieszkań w Krakowie - informuje operator, dla którego nowa oferta to sprawdzian i strategiczne wyzwanie. W listopadzie oferta ma objąć zasięgiem także pozostałą część (w przybliżeniu drugą połowę) kupionej sieci.
Choć Netia przygotowała ofertę z myślą o wysyceniu kupionej infrastruktury to kieruje ją szerzej. Sprzedaje ją pod marką GigaKablówka. Nie proponuje przy tym telewizji "solo", a tylko w połączeniu z dostępem do Internetu.
Oferuje abonentom Internet w trzech opcjach: do 20 Mb/s - za 29,9 zł (z e-fakturą) lub 34,9 zł (z rachunkiem dostarczanym tradycyjną drogą); do 100 Mb/s za odpowiednio 39 zł i 44,9 zł; do 300 Mb/s za 49,9 zł i 54,9 zł.