Dystrybutorzy budują sieć, ale powoli

Krajowy rynek sprzedaży mebli nie rozwija się tak dynamicznie, jak chcieliby producenci sprzętów domowych i dodatków wnętrzarskich.

Aktualizacja: 25.08.2015 22:41 Publikacja: 25.08.2015 22:00

Polski rynek mebli nie rozwija się jakby chcieli producenci. Bo nasi dystrybutorzy wolno rozwijają s

Polski rynek mebli nie rozwija się jakby chcieli producenci. Bo nasi dystrybutorzy wolno rozwijają sieci.

Foto: Fotorzepa/Dorota Awiorko

Przyczyna? To nadal słaby rozwój sieci handlowych. – Niestety, obserwując nasz rynek, muszę nadal przyznać, że nadal działa on ciężko. Liczyliśmy, że polskie firmy zajmujące się dystrybucją mebli przyczynią się do zmiany tego trendu – mówi Marek Adamowicz, dyrektor biura Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli.

Na tym tle – jak zaznacza – pozytywnym przykładem świecą rozwijające się sieci Agata Meble czy Ikea, ale też salony własne producentów, m.in. Meble VOX, BRW czy na południu i wschodzie Polski Meble Bodzio.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Ekonomia
Chcemy spajać projektantów i biznes oraz świat nauki i kultury
Ekonomia
Stanisław Stasiura: Harris kontra Trump – pojedynek na protekcjonizm i deficyt budżetowy
Ekonomia
Rynek kryptowalut ożywił się przed wyborami w Stanach Zjednoczonych
Ekonomia
Technologie napędzają firmy
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Ekonomia
Od biznesu wymaga się odpowiedzialności