Aktualizacja: 25.07.2021 15:06 Publikacja: 25.07.2021 13:10
Foto: Bloomberg
Komisja Europejska miała do 26 lipca wyrobić sobie opinię o konsekwencjach dla rynku operacji przejęcia przez AerCap za 30 mld dolarów działu leasingu samolotów od konglomeratu General Electric. Amerykański resort sprawiedliwości zrobił to już w czerwcu, trzy osoby w Brukseli mówią, że tu też nie będzie problemów.
Operacja kupna GE Capital Aviation Services (GECAS) wiąże się z zapłatą 24 mld dolarów gotówką, miliarda dolarów akcjami firmy kupującej albo gotówką oraz z emisją 111 mln nowych akcji. GE otrzyma 46 proc. w nowym podmiocie kontrolowanym przez firmę z Dublina. Powstanie światowy gigant, bo AerCap wniesie 1369 samolotów (1080 już odebranych, 289 zamówionych), a GECAS 1239 (flotę 984 i 255 zamówionych),
Podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach chcemy rozmawiać o jeszcze silniejszym partnerstwie po...
Właściwe techniki prowadzenia auta pozwalają zredukować zużycie paliwa nawet o 25%. Oprócz tego, co jest równie...
Dzięki dyrektywie Women on Boards już we wszystkich krajach zwiększy się różnorodność płci we władzach. Na tej z...
Dwa dni, 44 wystąpienia, panele i dyskusje oraz ponad 700 uczestników – tak wyglądał VII Krajowy Kongres Forów S...
Na tegorocznych rekordowych targach Agrotech wspólne stoisko „Wieści Rolniczych” i „Rzeczpospolitej” stało się o...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas