Materiał partnera
Dlaczego dotarcie do młodych odbiorców z programem lojalnościowym jest tak istotne, szczególnie dzisiaj? Ponieważ to właśnie pokolenie Z kształtuje obecny rynek oraz panujące na nim trendy. I również to samo pokolenie tzw. cyfrowych tubylców określi ramy, w jakich generatywna sztuczna inteligencja naprawdę rozwinie rzeczywistość, w której funkcjonujemy.
Według Semrush aż 75 proc. firm obawia się, że w ciągu najbliższych pięciu lat może zniknąć z rynku, ponieważ nie nadąża za konkurencją i przestaje spełniać oczekiwania konsumentów pod względem korzystania z innowacyjnych rozwiązań. Jeżeli chcesz pozostać w grze, musisz zacząć postrzegać narzędzia oparte na AI nie jako abstrakcyjny wymysł dzisiejszego świata, lecz jako absolutną konieczność biznesową. Dotyczy to również programów lojalnościowych.
Pokolenie Z dominującym trendem rynkowym jutra, czyli czego oczekują „zetki”
Najstarsi przedstawiciele generacji Z mają obecnie około 27 lat i coraz silniej zaznaczają swoją obecność rynkową, stając się zapowiedzią nadchodzących zmian konsumenckich. Życie pokolenia Z definiuje cyfrowa rzeczywistość, a ich naturalnym środowiskiem są nowoczesne technologie.