Szpital żąda przeprosin od internautów. Czy krytyka medyków ma granice?

Nawet jeśli jako pacjenci lub ich bliscy nie mamy dobrego zdania o lekarzach, lepiej powstrzymać się od obraźliwych określeń na temat ich pracy i samej placówki.

Publikacja: 06.02.2024 02:45

Szpital żąda przeprosin od internautów. Czy krytyka medyków ma granice?

Foto: Adobe Stock

Szpital Miejski w Świnoujściu, którego sprawę nagłośnił m.in. program „Uwaga!” TVN, skierował do internautów kilkanaście wezwań do usunięcia z grupy w mediach społecznościowych komentarzy i wpisów rzekomo godzących w jego dobre imię.

Jak precyzuje reprezentujący placówkę adwokat Michał Białkowski, zawierają one „nieprawdziwe lub obraźliwe sfomułowania”; domaga się ona, by podobne treści nie pojawiały się w internecie w przyszłości, a internauci zamieścili w grupie przeprosiny. – Żaden z autorów wpisów nie złożył do szpitala oficjalnej skargi w sprawie swojej lub swoich bliskich; jedno postępowanie – dotyczące członka rodziny jednej z autorek – toczy się przed rzecznikiem praw pacjenta – precyzuje.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Prawo drogowe
Rząd zaostrza przepisy z powodu 1 procentu kierowców
Nieruchomości
Drzewo może rzucać cień na nieruchomość sąsiada? Ważne orzeczenie SN
Konsumenci
Prawo zatrzymania. Siedmiu sędziów SN orzekło korzystnie dla frankowiczów
Praca, Emerytury i renty
Lawina wniosków o rentę wdowią. Ministra zwraca uwagę na jeden szczegół
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Praca, Emerytury i renty
Dodatkowe pieniądze po 60. roku życia. Kto ma prawo do emerytury kapitałowej?