Aktualizacja: 23.07.2020 13:36 Publikacja: 23.07.2020 13:36
Foto: Adobe Stock
Jak wynika z badania #CoronaCookingSurvey prowadzonego w 40 krajach coraz chętniej gotujemy, marnotrawimy mniej jedzenia, a także stawiamy na zdrowsze produkty. Natomiast rzadziej wybieramy się do sklepów stacjonarnych, gdyż nie przynosi nam to już tyle przyjemności, co przed wybuchem pandemii.
Koronawirus to nie tylko dziesiątki tysięcy zachorowań i ograniczenia w funkcjonowaniu ludzi i firm. Covid-19 oddziałuje również na nasze zwyczaje, w tym na nawyki żywieniowe i zakupowe Polaków. Przyjrzała się im prof. Grażyna Wąsowicz z Katedry Psychologii Ekonomicznej Akademii Leona Koźmińskiego.
W przyszłą środę startuje dziesiąta edycja Impactu. Będzie na nim obecna „Rzeczpospolita”, a uczestnicy imprezy...
Od godz. 16.00 wczoraj do 8.00 rano dziś obowiązywały w Rosji potężne ograniczenia w ruchu lotniczym. Odwołanych...
W środę rusza w Brukseli dyskusja nad 17. pakietem antyrosyjskich sankcji. Na czarnej liście jest 100 tankowców...
Unia Europejska kończy z rosyjskimi surowcami energetycznymi. Polska motoryzacja notuje 70-procentowy spadek pro...
Dla polskiego sektora motoryzacyjnego, należącego do największych dostawców części i komponentów dla fabryk w Eu...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas