Znamy zwycięzców IAB MIXX Awards 2023!

5 grudnia br. podczas gali IAB MIXX Awards 2023 w Warszawie, IAB Polska uhonorował najlepsze kampanie w branży marketingu cyfrowego.

Publikacja: 07.12.2023 12:00

Znamy zwycięzców IAB MIXX Awards 2023!

"Rzeczpospolita" jest patronem medialnym wydarzenia

Tytuł Best in Show trafił do kampanii "Zhakowany koncert w Roblox" zrealizowanej przez GONG, Game Changer oraz MediaHub dla ING Bank Śląski. Spośród 62 statuetek jury przyznało 7 złotych nagród.

W konkursie IAB MIXX Awards 2023 zawalczyły 224 kampanie, z czego 45 kampanii dostało 62 nominacje w 16 kategoriach konkursowych. W tej edycji konkursu jury przyznało aż 7 złotych statuetek wybitnym kampaniom, w tym "Telefon Anki" (TWIN. collective , Panowie Programiści, Storytel), która zgarnęła 3 złote statuetki. Najczęściej nagradzaną, która jednocześnie zdobyła tytuł Best in Show, była kampania "Zhakowany koncert w Roblox" (GONG, Game Changer, MediaHub, ING Bank Śląski), która otrzymała łącznie 7 nagród.

Podczas gali przyznano pięć nagród specjalnych: Agencją Roku został GONG, Domem Mediowym Roku – MediaHub, a Reklamodawcą Roku – ING Bank Śląski. Człowiekiem Roku została Inga Songin, a Maciej Gałecki otrzymał Nagrodę Specjalną IAB Polska za całokształt dokonań.

- IAB MIXX Awards każdego roku demonstruje siłę i dynamikę naszej branży. W 2023 roku jesteśmy świadkami, jak daleko może nas zabrać kreatywność połączona z technologią. Każdy laureat to inspiracja i przykład tego, jak marketing cyfrowy może kształtować naszą rzeczywistość. Chciałbym szczególnie pogratulować agencji GONG, która po raz drugi z rzędu zdobyła tytuł Agencji Roku oraz ING Bankowi Śląskiemu, ponownie wybranemu na Reklamodawcę Roku. Ponadto moje gratulacje kieruję do Macieja Gałeckiego, który otrzymał Nagrodę Specjalną IAB Polska za Całokształt Dokonań za jego znaczący wkład w branżę. Wyjątkowym osiągnięciem jest także wyróżnienie Ingi Songin jako Człowieka Roku. Jej sukces jako przedstawicielki reklamodawcy podkreśla różnorodność talentów i liderów w naszej branży - powiedział Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Podczas uroczystej gali przyznano łącznie 7 złotych, 17 srebrnych, 25 brązowych statuetek, 13 wyróżnień, 5 nagród specjalnych oraz tytuł Best in Show. Pełna lista nagrodzonych dostępna jest na stronie IAB MIXX Awards.

https://mixx-awards.pl/zwyciezcy-2023/

"Rzeczpospolita" jest patronem medialnym wydarzenia

"Rzeczpospolita" jest patronem medialnym wydarzenia

Tytuł Best in Show trafił do kampanii "Zhakowany koncert w Roblox" zrealizowanej przez GONG, Game Changer oraz MediaHub dla ING Bank Śląski. Spośród 62 statuetek jury przyznało 7 złotych nagród.

Pozostało 89% artykułu
Biznes
Rafał Brzoska zapowiada: co drugi nowy paczkomat nie będzie miał ekranu
Biznes
Wojsko wielkie, ale małe. Szczyt dużych zakupów uzbrojenia za nami
Biznes
Aukcja 5G 2.0 o krok bliżej. Co się może wydarzyć?
Biznes
Polski producent ceramiki inwestuje 15 mln hrywien w Ukrainie. Chce się tam rozwijać
Materiał Promocyjny
Aż 7,2% na koncie oszczędnościowym w Citi Handlowy
Biznes
Producenci gier szykują się na gorącą jesień
Materiał Promocyjny
Najpopularniejszy model hiszpańskiej marki