Walentynkowe problemy klientów: zwrot bielizny i biżuterii

Czy można zwrócić zamówioną w internecie bieliznę albo biżuterię z grawerem dla ukochanej osoby - na te i inne pytania w programie #RZECZoPRAWIE odpowiadał Karol Muż z Europejskiego Centrum Konsumenckiego.

Publikacja: 14.02.2020 13:06

Walentynkowe problemy klientów: zwrot bielizny i biżuterii

Foto: Adobe Stock

- Szereg osób, które zgłaszają się do ECK informuje nas, że przedsiębiorca nie umożliwił im zwrotu towaru - mówił Muż.

Czytaj także: Romantyczny wyjazd, portale randkowe, zakupy w internecie - na co powinien uważać walentynkowy konsument

- Jeśli to jest bielizna, czyli produkt o intymnym charakterze, to oczywistym jest, że przedsiębiorca nie będzie miał interesu w tym żeby go sprzedać dalej - dodał ekspert.

Podkreślił, że założeniem jest oddanie produktu pełnowartościowego.

- Warto przemyśleć także grawerowanie biżuterii - ostrzegł Muż.

- Są to towary wytworzone według specyfikacji klienta i co do zasady nie będzie uznawany ich zwrot - podkreślił.

Posłuchaj całej rozmowy z Karolem Mużem

W sądzie i w urzędzie
Czterolatek miał zapłacić zaległy czynsz. Sąd nie doczytał, w jakim jest wieku
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Spadki i darowizny
Podział spadku po rodzicach. Kto ma prawo do majątku po zmarłych?
W sądzie i w urzędzie
Już za trzy tygodnie list polecony z urzędu przyjdzie on-line
Zdrowie
Ważne zmiany w zasadach wystawiania recept. Pacjenci mają powody do radości
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Sądy i trybunały
Bogdan Święczkowski nowym prezesem TK. "Ewidentna wada formalna"