Jeff Bezos pozwany o zniesławienie przez brata swojej partnerki

Najbogatszy człowiek świata tuż po głośnym rozwodzie znów stanie przed sądem. Proces o zniesławienie wytoczył mu Michael Sanchez, brat obecnej partnerki Bezosa.

Aktualizacja: 04.02.2020 13:20 Publikacja: 04.02.2020 13:11

Jeff Bezos

Jeff Bezos

Foto: Bloomberg

ala

Życie prywatne właściciela koncernu Amazon znajduje się ostatnio w centrum uwagi w świecie biznesu. W lipcu 2019 r. Jeff Bezos rozwiódł się bowiem po 25 latach z żoną MacKenzie i była to największa tego typu operacja sądowa na świecie. Po rozwodzie Jeff Bezos zachował pozycję najbogatszego człowieka, jego była żona z kolei wskoczyła na 22 miejsce w rankingu Bloomberg Billionaires.

Choć sam rozwód odbył się w zdawałoby się spokojnej i polubownej atmosferze, pikanterii sprawie dodał fakt, że twórca Amazona przyznał się do posiadania kochanki od 2017 r. Jest nią Lauren Sanchez, znana amerykańska prezenterka telewizyjna i aktorka. O aferze zrobiło się głośno w 2018 r., gdy media opublikowały pierwsze zdjęcia pary. Brat i menedżer Lauren, Michael Sanchez, miał za jej zgodą nawiązać wtedy umowę z tabloidem „The National Enquirer”, z którym miał współpracować przy opisywaniu afery siostry, tak by „odpowiednio rozłożyć w czasie podawanie kolejnych informacji”.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Hybrydy
Skoda Kodiaq. Co musisz wiedzieć o technologii PHEV?
Cykl Partnerski
Przejście do nowej energetyki musi być bezpieczne
Czym jeździć
Skoda Kodiaq. Mikropodróże w maxisamochodzie
Biznes
Rosyjski wątek ciągnie się za LPP. Teraz grozi jej kara. Mamy stanowisko spółki
Biznes
Wystrzelił prywatny biznes obronny. Kto najlepiej na tym zarabia
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: PPK rosną w siłę: Czy to przyszłość oszczędzania Polaków?
Biznes
Kang Goo-young, Korea Aerospace Industries: Szkolenie na samolotach FA-50 tańsze niż na F-16