W 16. edycji rankingu firm doradztwa podatkowego już po raz piąty wybraliśmy najlepsze strony internetowe.
Ogólne założenia metodologii nie zmieniły się w porównaniu z poprzednim rokiem. Sprawdzaliśmy strony internetowe m.in. pod kątem jakże istotnej obecnie poprawności wersji mobilnej serwisów. 55 stron internetowych oceniała kapituła w składzie: Joanna Parafianowicz, adwokat, redaktor portalu pokojadwokacki.pl, dr Grzegorz Furgał, specjalista ds. marketingu usług prawnych, i Michał Błazik, szef działu prawo online „Rz”.
Czytaj więcej
Największy zespół ma Deloitte, najwyższe przychody – EY, a PwC wygrywa na giełdzie.
Do zdobycia było maksymalnie 45 punktów. Ocenialiśmy: wyświetlanie na urządzeniach mobilnych, przestawianie zespołu, architekturę informacji i szybkość działania, wsparcie SEO, szatę graficzną, komunikację marketingową. Pod uwagę brane były też animacje, zdjęcia, ułatwienia w dostępie do treści, bezpieczeństwo, wszystko, co umożliwia zdalną obsługę klienta i sekcja z pomocą dla Ukrainy.
Członkowie kapituły nie mieli wątpliwości, że ważny jest pomysł. Ale to nie wszystko. Liczy się szybkość i dobre treści marketingowe.