Aktualizacja: 12.02.2020 16:48 Publikacja: 12.02.2020 16:48
Jakub Domalik-Plakwicz
Foto: materiały prasowe
Akwizycja doprowadziła do powstania największego operatora kablowego w Polsce z 1,7 mln abonentów i zasięgiem 4,4 mln gospodarstw domowych. Jest to jedna z największych transakcji w sektorze mediów i nowych technologii w ostatnim czasie w Polsce.
Multimedia Polska jest znana w Polsce jako jeden z operatorów, który jako pierwszy wprowadzał na rynek nowe i innowacyjne produkty oraz usługi dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Jako jedni z pierwszych w kraju wprowadzili m.in. telewizję cyfrową dla klientów telefonicznych (IPTV), usługi pakietowe triple play, szerokopasmowy dostęp do internetu, cyfrową telewizję kablową w wysokiej rozdzielczości (HDTV) z kanałem komunikacji zwrotnej, a także wideo na żądanie (VoD), usługę multi-screen, udostępniającą treści wideo na tabletach i smartfonach oraz usługi dodatkowe np. usługę monitoringu on-line.
Zarząd Polskiego Towarzystwa Ginekologów i Położników wystosował list do minister zdrowia, w którym apeluje o po...
Komisja Nadzoru Finansowego zakazała wykonywania na terytorium Polski działalności ubezpieczeniowej przez Insura...
Płaca minimalna za pracę nie będzie jednak równa pensji zasadniczej. Etapowo wyłączane będą natomiast poszczegól...
Szef Centralnej Komisji Egzaminacyjnej prof. Robert Zakrzewski w podcaście „Szkoła na nowo" zapewnia, że w tym r...
Sąd Rejonowy dla Warszawy-Śródmieścia uchylił decyzję prokuratury o umorzeniu śledztwa w sprawie I prezes SN Mał...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas