Głównymi organizatorami finansowania były banki: BGŻ BNP Paribas S.A., Bank Handlowy w Warszawie S.A., Bank Polska Kasa Opieki S.A., CaixaBank S.A. (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce, DNB Bank Polska S.A., ING Bank Śląski S.A. oraz mBank S.A.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. występował w charakterze agenta, zaś mBank S.A. w charakterze agenta zabezpieczeń.
W ramach limitu udzielonego przez banki, spółki z grupy INTER CARS zawarły w umowie kredytów także umowy finansowania pomocniczego (ancillary facility agreements), zapewniające tym spółkom dostęp do wielu produktów bankowych, w tym kredytu w rachunku bieżącym, gwarancji i akredytyw.
INTER CARS jest największym importerem i dystrybutorem części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Asortyment spółki obejmuje wyposażenie warsztatów, w tym narzędzia i urządzenia do serwisowania, naprawy i konserwacji pojazdów, jak również części zamienne do motocykli oraz części do tuningowania.
W skład warszawskiego zespołu Norton Rose Fulbright, któremu przewodniczył Grzegorz Dyczkowski (Partner kierujący praktyką bankowości i finansów) weszli: Tomasz Rogalski (senior associate), Konrad Leszko (associate), Maksymilian Jarząbek (associate) oraz Adrian Więsław (paralegal).