Aktualizacja: 06.07.2019 18:00 Publikacja: 06.07.2019 18:00
Foto: Bloomberg
Amerykanie robią wszystko, aby dopuszczenie MAXów do latania odbyło się jednocześnie na całym świecie, co uprościłoby procedury. Ale EASA bada zmiany wprowadzone w MAXach na własną rękę. Właśnie odkryła, że autopilot w MAXach nie działa tak, jak powinien i nie zawsze poddaje się kontroli pilota prowadzącego samolot. Ten problem został ujawniony po raz pierwszy w ostatni piątek, 5 lipca. EASA, była drugim regulatorem ruchu lotniczego, po Chińczykach z CAAC, który uziemił b737 MAX 12 marca 2019.
W II kwartale br., a więc lada moment, ma ruszyć nowy program dopłat do rowerów elektrycznych. Z projektu, które...
Po kilku miesiącach wakatu na czele Polskiej Grupy Lotniczej na stanowisko jej prezesa został wybrany niezwiązan...
Narodowy przewoźnik zamierza uruchomić tej jesieni nowe połączenie z krajem, który bije w ostatnich latach rekor...
To dokument przyznający związkom zawodowym i pracownikom kolejowej spółki określone uprawnienia. Za zgodną sędzi...
Wraca wyprzedaż w Boeingu. Pozbywając się Digital Aviation Solutions skupiającej producentów nawigacji i instrum...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas