Aktualizacja: 25.06.2021 15:06 Publikacja: 25.06.2021 13:55
Foto: AdobeStock
Problemem okazuje się brak zapewnionego finansowania dla nowych projektów z perspektywy UE 2021-2027. Programy operacyjne na lata 2021 – 2027 są nadal w opracowaniu, a harmonogram dalszych prac zakłada, że potrwają one co najmniej do końca 2021 roku. - W praktyce oznacza to, że finalne zatwierdzenie źródeł finansowania w kolejnym wieloletnim programie inwestycji kolejowych może nastąpić dopiero w roku 2022. A do zatwierdzenia następnego Krajowego Programu Kolejowego zamawiający (PKP Polskie Linie Kolejowe) nie ma podstawy do zawierania umów, co blokuje ogłaszanie nowych przetargów – alarmują Izba Gospodarcza Transportu Lądowego (IGTL) i Railway Business Forum (RBF) - organizacje reprezentujące producentów i wykonawców.
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
Polskie Porty Lotnicze kuszą przewoźników i biura podróży 10 mln zł za marketingowe wsparcie latania z nierentow...
Nowa wersja programu dopłat do rowerów elektrycznych będzie uboższa od planowanej w ubiegłym roku. 50 mln zł ma...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas