Aktualizacja: 05.07.2021 10:11 Publikacja: 04.07.2021 21:00
Foto: Adobe Stock
Gdy okazało się, że w Krajowym Planie Odbudowy na transport szynowy nie zarezerwowano ani jednego euro, prezydenci największych miast podnieśli głośne larum. W efekcie rząd dorzucił coś do KPO, ale w sumie to tylko 200 mln euro na tabor, i do tego w formie pożyczek. Większe pieniądze na najbardziej kosztowne inwestycje w rozbudowę linii tramwajowych miały zaś znaleźć się w innych programach unijnych.
I rzeczywiście, taką obietnicę niesie program Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko na lata 2021–2027 (w skrócie FEnIKS), którego projekt trafił ostatnio do konsultacji publicznych. Cała pula to 25,1 mld euro, zaś na transport miejski – 1,75 mld euro.
Nowa wersja programu dopłat do rowerów elektrycznych będzie uboższa od planowanej w ubiegłym roku. 50 mln zł ma...
Wierzę w to, że docelowo to PPL może stać się podmiotem zarządzającym nowym centralnym lotniskiem, albo przynajm...
Protest pracowników lotniska w Helsinkach spowoduje zakłócenia w rozkładzie Finnaira. To kolejne kłopoty fińskie...
Pracownicy francuskiej kolej SNCF będzie strajkować od 5 do 11 maja na apel SUD-Rail i CGT. Mimo wielu spotkań z...
Największe amerykańskie linie lotnicze wnioskują do Federal Aviation Administration o zwolnienie z obowiązku wyk...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas