LOT ogłosił nowe udogodnienia dla pasażerów pod hasłem „nowy rok to nowe możliwości”. Dużą zmianą będzie między innymi możliwość skorzystania z odroczonych płatności PayPo. To elastyczna forma finalizowania transakcji płatniczej, dzięki której podróżni będą mogli najpierw nabyć bilet, a potem za niego zapłacić.
LOT: Kup bilet, zapłać później. Jak działają odroczone płatności PayPo?
Jak tłumaczy narodowy przewoźnik, konsumenci coraz częściej decydują się na taką formę zakupu, ponieważ pozwala im ona na dostosowanie płatności do własnych preferencji i umożliwia bardziej efektywne zarządzanie domowym budżetem.
Czytaj więcej
Do lotów do Izraela wracają właśnie Wizz Air i linie z Grupy Lufthansy. LOT i większość dużych linii z UE i Bliskiego Wschodu już tam są. Izraelczycy mają tylko kłopot z bezpośrednimi podróżami do USA, bo bilety są bardzo drogie.
PayPo wszedł na polski rynek w 2016 roku i skoncentrował swoją działalność na sklepach internetowych. Obecnie system odroczonych płatności udostępnia w Polsce 36 tys. platform sprzedażowych online i korzystają z niego 2 miliony użytkowników – a ich liczba może wkrótce powiększyć się o pasażerów LOT-u. Firma PayPro obsłużyła w 2023 roku około 13,5 mln transakcji, na łączną kwotę 3,6 mld zł.
– Współpraca z PayPo to kolejny krok w kierunku zapewniania naszym pasażerom większej elastyczności i wygody podczas organizowania podróży. Dzięki płatnościom odroczonym, klienci LOT mogą lepiej zaplanować swoje wydatki – kupując bilety w korzystnych cenach i płacąc za nie w dogodnym momencie – podkreśliła Małgorzata Bichta-Bartoszek, zastępczyni dyrektora biura sprzedaży internetowej, dystrybucji i programów lojalnościowych PLL LOT, cytowana w komunikacie.