Ser za duży, pasażer obok za gruby. Reklamacje pasażerów

Reklamacje pasażerów niezadowolonych z warunków podróży lotniczych są na porządku dziennym. I co ciekawe, zazwyczaj docierają one do właściwych adresatów, w tym czasami nawet do prezesów przewoźników.

Publikacja: 26.12.2023 17:23

Ser za duży, pasażer obok za gruby. Reklamacje pasażerów

Foto: Bloomberg

Okazuje się, że dla niektórych pasażerów sam fakt, że podczas rejsu zostaną przetransportowani, zgodnie z wykupioną trasą przelotu, to zbyt mało.

Za mało chrupiącego krakersa

Pozostało jeszcze 98% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Transport
Prezes Embraera: Dla nas budowa samolotów to nie tylko biznes
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Transport
Ryanair poszedł na wojnę z kolejnym lotniskiem. Trudniej dolecieć do Legolandu
Transport
Linie lotnicze ostrzegają: ubierz się porządnie, bo nie polecisz
Transport
Milion dolarów na kampanię Trumpa nie pomógł. Elon Musk bierze się za Boeinga
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i S-Cross w specjalnie obniżonych cenach. Odbiór od ręki
Transport
Huragan Éowyn uderzył w Wyspy Brytyjskie. Lotniska i szkoły zamknięte. Nie działa kolej
Materiał Promocyjny
Wojażer daje spokój na stoku