Aktualizacja: 03.10.2023 06:30 Publikacja: 03.10.2023 03:00
Automat paczkowy Pocztex Poczta Polska w Warszawie
Foto: PAP/Mateusz Marek
W aż 93 proc. przypadków klienci robiący zakupy w internecie z dostawą do automatów wybierają maszyny InPostu. Swój kawałek tortu wykroiły też firmy, które weszły na ten rynek zdecydowanie później niż Poczta Polska (PP), ale zdobyły go przebojem – do urządzeń Orlenu wysyła przesyłki 3 proc. internautów, a Allegro 2 proc. – wynika z analiz Gemiusa. Ranking wskazuje też, że DHL i DPD mają po 1-proc. udziale w tym segmencie. W zestawieniu zabrakło jednak państwowego operatora, który jeszcze jakiś czas temu zapowiadał ambitne plany podboju rynku. Miał rzucić wyzwanie InPostowi i do końca ub.r. zbudować sieć 2 tys. automatów paczkowych. Potem PP przesunęła te cele na I kwartał br. Do dziś się to nie udało.
Po kilku miesiącach wakatu na czele Polskiej Grupy Lotniczej na stanowisko jej prezesa został wybrany niezwiązan...
Narodowy przewoźnik zamierza uruchomić tej jesieni nowe połączenie z krajem, który bije w ostatnich latach rekor...
To dokument przyznający związkom zawodowym i pracownikom kolejowej spółki określone uprawnienia. Za zgodną sędzi...
Wraca wyprzedaż w Boeingu. Pozbywając się Digital Aviation Solutions skupiającej producentów nawigacji i instrum...
Zarządzająca infrastrukturą spółka PKP Polskie Linie Kolejowe (PLK) mocno zwiększy wydatki. Na 2025 r. zaplanowa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas