Aktualizacja: 02.02.2022 21:39 Publikacja: 02.02.2022 21:00
Foto: Adobe Stock
1 lutego współpraca pomiędzy litewskimi kolejami, a białoruskim koncernem nawozów potasowych, „Biełaruśkalij", została zerwana. Kilkaset wysłanych z Soligorska wagonów z chlorkiem potasu utknęło w porcie w Kłajpedzie. Wszystkie mają zostać cofnięte na Białoruś do 7 lutego. Po wejściu w życie w grudniu ubiegłego roku sankcji USA, w Wilnie wybuchła afera, która o włos nie skończyła się dymisją kilku ministrów. Wówczas okazało się, że białoruski koncern nadal sprzedaje swoją produkcję, korzystając z usług litewskich kolei państwowych.
Zarządzająca infrastrukturą spółka PKP Polskie Linie Kolejowe (PLK) mocno zwiększy wydatki. Na 2025 r. zaplanowa...
Już dwa Boeingi przeznaczone dla chińskich linii Xiamen Airlines zamiast na lotnisku w Xiamen wylądowały w Seatt...
Przy każdej kolejnej rundzie rozmów amerykańsko-rosyjskich wraca temat powrotu bezpośrednich połączeń USA-Rosja....
Przywrócone przez Donalda Trumpa wyższe stawki celne na stal i aluminium zwiększą koszty produkcji samolotów i s...
Stany Zjednoczone wprowadzają nowe opłaty portowe dla chińskich statków, tłumacząc to chęcią ożywienia amerykańs...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas