Singapurskie linie założyły elektroniczne „obroże” załodze

Dla zmniejszenia ryzyka zakażenia COVID-19 singapurski przewoźnik, Singapore Airlines zobowiązał swoje załogi, do noszenia bransoletek elektronicznych w czasie pobytów pomiędzy rejsami długodystansowymi.

Aktualizacja: 12.01.2021 17:43 Publikacja: 12.01.2021 17:32

Singapurskie linie założyły elektroniczne „obroże” załodze

Foto: materiały prasowe

Jak informuje singapurski dziennik „Straits Times” załogom już wcześniej nie wolno było kontaktować się ze sobą w czasie rejsów, podczas briefingów przed wylotem oraz podczas transportu na lotnisko obowiązywał dystans społeczny „ Cały czas jesteśmy w kontakcie z władzami kraju i stosujemy się do ich zaleceń. Zawsze też wyrażamy gotowość do wprowadzenia zmian, jeśli tylko są one niezbędne i uzasadnione, aby zapewnić bezpieczeństwo naszych załóg i pasażerów ” czytamy w oświadczeniu Singapore Airlines.

Pozostało 83% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Transport
Duża awaria systemu e-Toll. Kierowcy w całym kraju zgłaszają problemy
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Transport
Polskie tiry ostro hamują. Przewoźnikom zaciska się pętla zadłużenia
Transport
Wygrana Trumpa wyhamuje rynek samochodów elektrycznych
Transport
Rusza plan rozbudowy autostrady A2. „Skomplikowana czasowa organizacja ruchu”
Materiał Promocyjny
Najszybszy internet domowy, ale także mobilny
Transport
Huti atakują nawet samoloty. Linie lotnicze omijają Morze Czerwone
Materiał Promocyjny
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej ubezpieczeni